MarianneE Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Æsj... jeg tenkte å lage denne tråden...
Gjest fragment Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Det varierer ganske mye, men har en tendens til å være litt periodespiser. I høst spiste jeg havregrøt hver morgen. De siste ukene har jeg spist grove knekkebrød med kaviar. En overraskende ok kombinasjon, faktisk.
Gjest septica Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Æsj... jeg tenkte å lage denne tråden... Haha jeg ventet bare på å få kjeft for at den var her fra før eller noe sånnt:)
Lady Lovelylocks Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Haha jeg ventet bare på å få kjeft for at den var her fra før eller noe sånnt:) Det er det Ett eller annet sted...
Concertina Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Ofte så spiser jeg havregrynsgrøt laget på melk med kanel (og bittelitt sukker, 0,5 ts), oppkuttede grønnsaker (feks blomkål, agurk, gulrot osv), et glass juice og en kopp te Hender jeg bytter ut havregrynsgrøten med knekkebrød eller grovbrød, da med feks kaviar, egg, flykræsj, skinke eller hva vi nå enn har i skapet. En gang i blandt så spiser jeg yoghurt naturelle med oppkuttet frukt (feks mango, banan, kiwi osv) til frokost, skjer vanligvis på sommeren når det er varmt ute
Gjest septica Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 Ofte så spiser jeg havregrynsgrøt laget på melk med kanel (og bittelitt sukker, 0,5 ts), oppkuttede grønnsaker (feks blomkål, agurk, gulrot osv), et glass juice og en kopp te Hender jeg bytter ut havregrynsgrøten med knekkebrød eller grovbrød, da med feks kaviar, egg, flykræsj, skinke eller hva vi nå enn har i skapet. En gang i blandt så spiser jeg yoghurt naturelle med oppkuttet frukt (feks mango, banan, kiwi osv) til frokost, skjer vanligvis på sommeren når det er varmt ute *Vann i munnen*
FruLuna Skrevet 31. januar 2008 #8 Skrevet 31. januar 2008 Nå for tiden går det mest i yoghurt naturell med banan og nøtter (cashew), juice og kaffe. Ellers blir det div musli/frokostblandinger med yoghurt/melk, brødskive/knekkebrød eller havregrøt. I helgene spiser jeg som regel egg til frokost.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2008 #9 Skrevet 31. januar 2008 Havregrøt (havregryn, av og til kli, eplebiter og heller kokende vann over). I varmere årstider havregryn og solsikkefrø med rismelk. Nesten hver dag, men av og til spiser jeg knekkebrød også. Orker ikke brød før jeg har spist noe sånt som dette.
gard Skrevet 31. januar 2008 #10 Skrevet 31. januar 2008 Hei En banan, 60g AXA Go'dag gull frokostblanding, litt linfrø og solsikkefrø, skummet melk...og saften fra 2-3 appelsiner :-)
Gjest marihan Skrevet 31. januar 2008 #11 Skrevet 31. januar 2008 2 grove knekkebrød med brunost og et glass appelsinjuice.
wind-up bird Skrevet 31. januar 2008 #12 Skrevet 31. januar 2008 For tiden spiser jeg havregryn med melk.. Ikke så spennende kanskje, men smaker i grunnen godt og metter
hilli Skrevet 31. januar 2008 #13 Skrevet 31. januar 2008 Jeg spiser økologiske speltflak, solsikkefrø, linfrø, gresskarfrø og tørkede bananer med Biola. Det bør nevnes at et hotell er mitt andre hjem for tiden.
Gjest septica Skrevet 31. januar 2008 #14 Skrevet 31. januar 2008 Det var da voldsomt så sunne alle her var da
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2008 #15 Skrevet 31. januar 2008 Det var da voldsomt så sunne alle her var da For min del er det fordi jeg ikke takler annen mat enn havregryn eller knekkebrød om morgenen (enda jeg står opp seint med ytterst fleksibel arbeidsdag). Spiser sånn passe sunt ellers også, men årsaken er altså appetittbestemt. Da jeg bodde utenlands for noen år siden hendte det ikke sjelden at det ble sjokolademuffins og sur kaffe fra jobbkantina til frokost, men mener å huske at jeg pleide å spise müsli med yoghurt (veldig god og økologisk) før jeg dro hjemmefra der også...
Gjest Gitte Skrevet 31. januar 2008 #16 Skrevet 31. januar 2008 havregrynsgrøt, youghurt med havregryn eller ingenting. ikke juice, melk, te eller kaffe, kaster i meg litt før jeg må løpe.
Grissini Skrevet 31. januar 2008 #17 Skrevet 31. januar 2008 Jobber som lærer og spiser alltid når jeg kommer på jobb kl 07.30. Spiser som regel enten speltbrød eller solruta knekkebrød med mager prim eller lett eplemos. Er ikke noe glad i frokost så tidlig på morgenen, så pleier å ha noe som er litt søtt. Noen ganger spiser jeg cottage cheese med oppskåret frukt og en dæsj syltetøy.
Agurk Skrevet 31. januar 2008 #18 Skrevet 31. januar 2008 Stort sett knekkebrød. Pålegg varieres med kaviar (og noen ganger egg), spekeskinke, røkelaks eller hambugerrygg med philadelfia, salatblader og agurk. Makrell i tomat og leverpostei innimellom. I helgene er det nesten alltid kokt eller stekt egg. Spiser nesten aldri brød, er helt hekta på knekkebrød
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå