Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare lufte min fustrasjon. Vet at det er ikke en dritt jeg får gjort med situasjonen nå, men fy søren som den ergrer meg.

Jeg var sammen meden fyr som konstant gav inntrykk at han hadde dårlig råd. (enda det er merkelig, han jobber m IT)

99% av tiden var det meg som spanderte ting på oss, kjøpte mat, billetter osv. Enda jeg har en alminnelig jobb som tjener dårlig. Jeg kan telle på 1 hånd de gangene han faktisk spanderte noe på meg.

Vet du hva. Jeg sjekket skattelistene, og der står han oppført med nesten kr 300 000 i formue.....

At det går an. For en snylter i verdensklasse. Jeg blir kvalm med tanken på hvor mye penger jeg har spandert på ham i løpet av den tiden vi var sammen...

Videoannonse
Annonse
Gjest eksen 2
Skrevet

Jupp, vi får oss noen i trynet ja!!

Da eks samboeren min takket for seg, ba jeg om å få tilbake penger jeg hadde lagt inn i felles eiendom (møbler, bil etc), men da fikk jeg beskjed om å betale tilbake husleie for de mnd jeg hadde bodd hos han hvis han skulle kjøpe ut mine andeler (enda jeg måtte betale på egen leilighet hele tiden grunnet at jeg ikke fikk leid den ut til full pris, og hadde stått for husholdningen gjennom nesten to år!, delt oå strøm, bil og andre utgifter) Og jeg var student den tiden vi bodde sammen! Hadde halvparten av inntekten han hadde...

Lurer på om vi må bli flinkere til å stå opp for oss selv jeg, jenter.

Vi er så snille, og nå tenker jeg at vi er ganske så naive også! Vi tror på evig kjærlighet og tenker at vi skal få tilbake like mye som vi gir!

Skrevet

Det finnes desverre mange sånne snyltere av begge kjønn faktisk.

Skrevet
Vet du hva. Jeg sjekket skattelistene, og der står han oppført med nesten kr 300 000 i formue.....

Akkurat det alene sier ingenting om økonomien hans, formue i skattelistene er ofte bundet opp til eiendom ol, og ikke rene penger.

Skrevet
Det finnes desverre mange sånne snyltere av begge kjønn faktisk.

Selvsagt finnes det snyltere av begge kjønn.

Kjenner til et (mis)forhold som varte i 7 år hvor "damen" var så syk at hun ikke orket stort annet enn å ligge på sofaen og se TV hele døgnet, eller surfe på nettet. Kunne ikke jobbe, kunne ikke gjøre husarbeid, kunne ikke gå ut og hadde selvsagt ingen egne penger ettersom hun ikke hadde inntekt. Mannen jobbet livet av seg og fikk bøtter med kjeft fordi han ikke klarte å holde huset rent. Forsøkte han å stille krav, skulle "damen" ta livet sitt.

Da forholdet var over, fortalte hun selv at det hele hadde vært skuespill og at hun hadde "litt dårlig samvittighet ....." (Og JA, hørte det med egne ører).

Og dermed var min relasjon med "damen" over også ..... :grøss:

Skrevet

Er det flere som har eksempler her på hvordan folk har snyltet andre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...