Gå til innhold

Hvilket undertøy?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan noen hjelpe meg med tips til hvilke undertøy jeg skal ha under kjolen min. Stoffet er ganske tynt, satin med georgette chiffong. Aner ikke hva jeg skal velge...

Dessuten lurer jeg på om jeg kanskje behøver underskjørt siden stoffet er såpass tynt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tatt turen til en undertøysforretning og spurt. (Ikke H&M, Lindex etc)

Der kan de nok helt sikkert svare deg på hva du kan/bør ha under.12

Gjest svenskbrud
Skrevet

Med tanke på klänningen du beskrev rekommenderar jag dig att skaffa en body eller något annat som är helt. Absolut inte tvådelat med topp/Bh och trosa då det kommer att synas igenom klänningen.

Skrevet

Jeg personlig syntes du bør ha helt enkelt og tynt undertøy. Jeg selv skal ha helt enkelt hvit undertøy, ikke med noe dilldall blonder o.l på! Men jeg må ha uten stropper da siden kjolen min er skulderbar.

Blonder o.l kommer til å syntes igjennom stoffet på min kjole og siden det er tynt stoff på din tror jeg det ihvertfall kommer til å syntes.

Skulle nesten ha funnet undertøy først er det noen som sier icon_smile.gif

Lykke til på den store dagen din! , og med foreberedelsene...

Skrevet

Bel@ni!

Ja vær forsiktig med blonder under tynt stoff, kommer garantert til å synes. Men en annen ting som du også bør huske på og som mange ofte glemmer er følgende: Hvitt undertøy under hvitt stoff syns veldig godt. Men velger du derimot undertøy i kremfarge / champagnefarge så vil denne nyansen ligge nærmere din hudfarge. Det vil dermed se mer ut som en del av din kropp og ikke lyse opp slik hvitt undertøy kan gjøre.

Om du ikke vet hvor du kan kjøpe pent undertøy kan du forsøke enten "Det lille under" (på Paleet eller Glassmagasinet - husker ikke helt). Et annet sted du kan forsøke er "Det norske undertøyslager AS" (heter noe liknende i alle fall) i Øvre Slottsgate. De har flytte salg nå - skal flytte rundt hjørnet til Prinsens gate. De har derfor salg opp til 40-50% denne eller neste uke. Ikke la utstlilingsvinduet skremme deg (helt elendig). De har mye fint undertøy og du får topp service! De har også flotte store prøverom!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...