Envy Skrevet 26. februar 2008 #21 Skrevet 26. februar 2008 Tror nok du må lete veldig lenge etter en sånn jente, men de finnes jo, så ikke gi opp jeg for min del hadde aldri gått med på det
Mrs. K Skrevet 26. februar 2008 #22 Skrevet 26. februar 2008 Tråden er ryddet iht Kvinneguidens regler Trille (mod)
Gjest Gjest_Gjesteline_* Skrevet 27. februar 2008 #23 Skrevet 27. februar 2008 Dette er nok noe enkelte fantaserer om og enda færre praktiserer. Likevel er det nok flere enn man skulle tro da slik sex sjelden er noe man snakker om. Jeg ble introdusert for det mens jeg var i militæret. Jeg var sammen med en dame på rundt 50. Jeg er seksuelt underdanig og hun var dominant. Da jeg slikket henne bak, benyttet hun anledningen til å gjøre fra seg i munnen min. Jeg hadde ingen aning om at dette og fikk straks brekningsfornemmelser. Samtidig syntes jeg det hele var voldsomt opphissende. De neste gangene jeg møtte henne var jeg blitt nærmest helt besatt på at jeg skulle klare å ta i mot hennes "gaver", men det tok lang tid før jeg klarte det. Etter en stund klarte jeg å spise en hel pølse og var kjempestolt. Etterpå fikk jeg en voldsom skyldfølese, men trangen til å spise det hun leverte tok helt overhånd. Jeg ble ikke fysisk dårlig av det, men skyldfølelsen kom stadig tilbake. Jeg hadde pleid å gi meg selv utløsning etter seansen, men hun rådet meg til å slutte med deg. Dermed gikk jeg i en konstant rus. Hun kunne gi meg en hel tallerken å spise og jeg klarte det. Hun var selv vegatarianer og mente at det ikke var farlig for meg. Jeg hadde denne besettelsen i flere år og oppsøkte henne flere ganger etter at jeg var ferdig i militæret, men så fikk jeg meg en venninde og jeg sluttet med det. Siden har jeg ikke følt noe behov for å gjøre det igjen og er også blitt mye mer redd for sykdom. Hahahah, jeg håper jeg ALDRI kommer borti noe slikt. Er selv i militæret, og man kan jo bli litt skeptisk til en del av de norske soldatene *le litt* Men ONT: Jeg ble litt uvel av å lese det, tror aldri jeg kunne klart å gjort ifra meg i kjeften på en fyr ass. Men som sagt, du finner sikkert noen som har lyst til å prøve det på diverse forums rundt omkring. Lykke til iallefall!
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2008 #24 Skrevet 27. februar 2008 Jeg syntes det var dårlig rydding i denne tråden her. Men til poenget. Dette er det nok vanskelig å finne tak i en parner for sånn rent tilfeldig, og jeg tenker at man nok bør gå gjennom visse internettkanalser for mennesker med samme interesse. Det finnes mange av disse, uten at jeg desverre har dirrekte eksempler. På slike steder behøver man heller ikke oppsøke andre, men kan dele fantasier mm dersom man ønsker å holde dettte mer på et fantasinivå. Jeg mener at det er viktig at man tillater seg å undersøke fantasiene sine, enten bare i sitt eget hode eller evnetuellt på nett/sammen med andre. Det er viktig at man ikke setter begrensninger på vår egen seksualitet. Menneskehjernen er laget for å kunne havne inn på mange forskjellige tenningsmønstre, og disse avhenger i stor grad av våre mer eller mindre tilfeldige erfaringer fras tidligere i livet. Noen har hatt mer normale erfaringer, mens andre har hatt mer unormale som gjør at de tenner på ting andre ikke tenner på. Dette betyr ikke at PERSONEN er unormal, men bare det at de rett og slett har hatt litt andre tilfeldige erfaeringer i livet. Dersom man har noe uvanlige tenningsmønster mener jeg det kan væer lurt å lese litt om sexologi og fetisjer. Det finnes innen denne litteraturen veldig logiske forklaringer på hvorfor noen mennesker har et tenningsmønster som skiller seg litt/mye fra det andre har. Det handler bare om å være på det litt andre spekteret av hva som er normalt, og handler på ingen måte om at disse personene er gale/skittne/veldig annerledes enn andre. Dersom man selv sliter litt med sine egne tanker om sitt eget tenningsmønster kan dette være interessant litteratur. Lykke til og nyt dere selv!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå