Gjest Bæsje i munnen min? Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Jeg er en kjekk mann som lurer på om det finnes en jente som hadde tent på å bæsje inn i munnen min mens hun hele tiden stirret meg i øynenene og mens hun tvang bæsjen sin dypt ned i halsen min+
Amalie_85 Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Kan ikke si jeg ble så veldig tent av å høre det. Mer uvel. ...
Gjest StockDama Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Det finner du sikkert, men tror det blir litt vanskelig for henne å bæsje samtidig som hun ser deg dypt inn i øyenene. Noe med stillingen som ville blitt helt feil. Men om du leter, så finner du, prøv et såkalt voksenforum som bare fokuserer på sex? Burde være mulig å finne en der.
Gjest Mysticgirl Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Ja det er nok mulig, finnes folk som tenner på det og :D
MarianneE Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Det finner du sikkert, men tror det blir litt vanskelig for henne å bæsje samtidig som hun ser deg dypt inn i øyenene. Noe med stillingen som ville blitt helt feil. Tenkte det samme....
camillaen Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 (endret) slett. Endret 13. mai 2008 av camillaen
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 Ultimate hadde vært at jeg var doen på en venninnekveld til dere...jeg lå bundet på rygg under en dostol på badet, så kunne alle dere på veninne kvelden komme å tisse og bæsje i munnen min hele kvelden...mmm
Gjest Gitte Skrevet 1. februar 2008 #10 Skrevet 1. februar 2008 Hvorfor i helvete gå inn i en tråd som heter scatsex hvis dere bare skal si ÆSJ?? er det mulig.. scat tenner meg absolutt ikke, men vil tro du finner det du leter etter på div. nettfora.
Gjest StockDama Skrevet 1. februar 2008 #11 Skrevet 1. februar 2008 Hvorfor i helvete gå inn i en tråd som heter scatsex hvis dere bare skal si ÆSJ?? er det mulig.. Folk maser om at man må akseptere at man liker forskjellige ting, men med engang noen liker noe de ikke liker, så gjelder det ikke mer. Egentlig utrulig barnslig...
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 1. februar 2008 #12 Skrevet 1. februar 2008 Folk maser om at man må akseptere at man liker forskjellige ting, men med engang noen liker noe de ikke liker, så gjelder det ikke mer. Egentlig utrulig barnslig... Wow, takk til de to siste innleggene. Virkelig voksent og inkluderende. Fin takhøyde her og god forståelse, selv på temaer som på mange virker ganske utrolig. Da ønsker jeg ivertfall å berolige de inkluderende ved å si at jeg aldri har prøvd scatsex, og minimalt med wetsex. Bare sånn en kinky greie i fantasien når man blir lei det vanlige. Kan vel sammenligne på det nivået der damer sier de drømmer om å bli voldtatt av en gjeng på motorsykler. Er jo langt mellom å leke med utrolige tanker og hva man ville likt i det virkelige liv. Men uannsett, takk for voksen holdning fra mange av dere, selv på et slikt tema:-)
Gjestemannen Skrevet 12. februar 2008 #13 Skrevet 12. februar 2008 Hvorfor i helvete gå inn i en tråd som heter scatsex hvis dere bare skal si ÆSJ?? er det mulig.. Folk går også gjennom røykekupeen på toget og sier : "æsj, det lukter røyk her" Men til trådstarter; Smaken er som baken...
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2008 #15 Skrevet 12. februar 2008 Ikke helt on-topic, men bortsett fra selve interessen for dette, hvordan klarer du å få det i munnen uten å brekke deg heftig/kaste opp? Personlig blir jeg litt uggen bare av tanken. Plages du ikke av lukten heller?
Gjest Gjest_Milla_* Skrevet 13. februar 2008 #16 Skrevet 13. februar 2008 Personlig kunne jeg aldri tenke meg å prøve det! Men: Det er meg. Alle er forskjellige. Som sagt over her - sjekk noen nettfora isteden, kanskje du finner noen andre som liker det også.
Gjest Gjest_Lise_* Skrevet 13. februar 2008 #17 Skrevet 13. februar 2008 Jeg er en kjekk mann som lurer på om det finnes en jente som hadde tent på å bæsje inn i munnen min mens hun hele tiden stirret meg i øynenene og mens hun tvang bæsjen sin dypt ned i halsen min+ En "kjekk mann" med bæsj i munnen er ikke særlig kjekk spør du meg. Kan vi dritte i dette tema, ÆSJ
Gjest lou Skrevet 14. februar 2008 #18 Skrevet 14. februar 2008 En "kjekk mann" med bæsj i munnen er ikke særlig kjekk spør du meg
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2008 #19 Skrevet 26. februar 2008 Dette er nok noe enkelte fantaserer om og enda færre praktiserer. Likevel er det nok flere enn man skulle tro da slik sex sjelden er noe man snakker om. Jeg ble introdusert for det mens jeg var i militæret. Jeg var sammen med en dame på rundt 50. Jeg er seksuelt underdanig og hun var dominant. Da jeg slikket henne bak, benyttet hun anledningen til å gjøre fra seg i munnen min. Jeg hadde ingen aning om at dette og fikk straks brekningsfornemmelser. Samtidig syntes jeg det hele var voldsomt opphissende. De neste gangene jeg møtte henne var jeg blitt nærmest helt besatt på at jeg skulle klare å ta i mot hennes "gaver", men det tok lang tid før jeg klarte det. Etter en stund klarte jeg å spise en hel pølse og var kjempestolt. Etterpå fikk jeg en voldsom skyldfølese, men trangen til å spise det hun leverte tok helt overhånd. Jeg ble ikke fysisk dårlig av det, men skyldfølelsen kom stadig tilbake. Jeg hadde pleid å gi meg selv utløsning etter seansen, men hun rådet meg til å slutte med deg. Dermed gikk jeg i en konstant rus. Hun kunne gi meg en hel tallerken å spise og jeg klarte det. Hun var selv vegatarianer og mente at det ikke var farlig for meg. Jeg hadde denne besettelsen i flere år og oppsøkte henne flere ganger etter at jeg var ferdig i militæret, men så fikk jeg meg en venninde og jeg sluttet med det. Siden har jeg ikke følt noe behov for å gjøre det igjen og er også blitt mye mer redd for sykdom.
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2008 #20 Skrevet 26. februar 2008 er det ikke veldig uhygienisk? avføring er jo stort sett bare bakterier?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå