Gå til innhold

Fersk fisk i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bodd i Trondheimsområdet en stund, men etter å ha hørt så mye negativt om fiskehandlerbransjen (generelt, ikke spesielt her) har jeg ikke tort å kjøpe fersk fisk noen steder ettersom jeg ikke kjenner noen som kan anbefale eller advare meg... Jeg kjenner til fiske"torget" i Ravnkloa, er det ok (eller helst - mer enn ok) å kjøpe fisk der? Andre steder? I ferskvaredisken på Obs o.l synes jeg stort sett fisken ser ganske slapp ut.

Skrevet

Hei

Jeg kjøper ofte fisk i Ravnkloa.

Aldri vært uheldig.

Vet du av den veita imellom, om du går fra Ravnkloa og mot byhaven?

Husker ikke hva den heter. Tror det er en sushi greier i enden der..

Der har de en butikk som heter fiskehallen eller noe sånn. Der har de nyyydelig fiskemat som fiskekaker eller boller. :)

:klemmer:

Skrevet

Tusen takk for svar :) Da skal jeg kikke innom der neste gang jeg er i byen!

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_Karin_*
Skrevet

Hvis du vet om den T.Johansen fiskebutikken på heimdal så er det ny eier der nå

mye bedre utvalg enn før :-)

Den ligger mellom Esso-stasjonen og Remasenteret

Kjøper alt av fisk der jeg :)

anbefales!

Skrevet
Vet du av den veita imellom, om du går fra Ravnkloa og mot byhaven?

Husker ikke hva den heter. Tror det er en sushi greier i enden der..

Der har de en butikk som heter fiskehallen eller noe sånn. Der har de nyyydelig fiskemat som fiskekaker eller boller. :)

:klemmer:

Den butikken har veldig bra fersk fisk også. Eller du kan dra til Ica Maxi på Moholt. De har ofte tilbud og lave priser, og fisken er alltid fersk og fin.

Skrevet

Jeg var visst trådstarter her, og kjøpte fersk lyr der i forrige uke (på Fiskehallen i Taraldsveita) - og var veldig fornøyd :) Ica Maxi, ja; vi bor nærmere den på Tiller, så kanskje vi skal prøve der, selv om jeg er mer skeptisk til butikkfisk :ler: Takk for tips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...