Gå til innhold

Noen som liker ubarberte?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Som voksen mann ser jeg på et barbert kvinnekjønn som ekkelt.

Trekanten melom bena på en kvinne er det mest erotiske en mann kan se.

Dette er en kjennsgjerning som ALLE menn i min krets deler.

Barbert er det største turnoff som finns.

At ikke dere jenter forstår dette er en gåte.

Nå er det jo ikke slik at dette er synlig for alle til daglig.

Er du på en nudiststrand er det bare å legg merke til hvilke kvinner menns øyne faller på.

det er ikke snakk om kroppen er veldreid eller ikke, det er kjønnsorganet det blir lagt merke til.

Hvorfor i all verden skal kvinner finne på alt som er av påstander om hvor deilig det er å se ut som en ribbet høns nedentil.

Jeg og sikkert de fleste menn syns det er rett og slett ekkelt å se en voksen kvinne se ut som en unge i skrittet.

At dere som sverger til å rake dere ikke skjønner dette , er for meg ubegripelig.

Er du en voksen kvinne, så skal du la det være slik som du er skapt!

Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Dette er en kjennsgjerning som ALLE menn i min krets deler.

Barbert er det største turnoff som finns.

At ikke dere jenter forstår dette er en gåte.

Nå er det jo ikke slik at dette er synlig for alle til daglig.

Er du på en nudiststrand er det bare å legg merke til hvilke kvinner menns øyne faller på.

det er ikke snakk om kroppen er veldreid eller ikke, det er kjønnsorganet det blir lagt merke til.

Hvorfor i all verden skal kvinner finne på alt som er av påstander om hvor deilig det er å se ut som en ribbet høns nedentil.

Jeg og sikkert de fleste menn syns det er rett og slett ekkelt å se en voksen kvinne se ut som en unge i skrittet.

At dere som sverger til å rake dere ikke skjønner dette , er for meg ubegripelig.

:overrasket::overrasket: Jaha, så selv om min mann liker meg best glattbarbert,og jeg også liker det best, så skal du bestemme at vi må være sånn som vi er skapt??!!??

Hva er du til å bestemme hva som er best for alle menn?og oss kvinner?

Skal man da virkelig ikke få velge selv?

Fint for deg at du liker overgrodde busker, men det finnes heldigivs noen til alle ;)

Skrevet

Jeg er enig med mannen øverst på denne siden - det er noe litt unaturlig og barnslig over et glattbarbert og nakent kvinnekjønn. Men hver sin smak. Det er vel kanskje mest en trend blant ganske unge voksne, det med barbering.

Selvfølgelig skal man få velge selv, som mysticgirl over her skriver, men den trenden med å barbere seg eller ta brazilian er ikke så attraktiv for min del, og det er mulig jeg tar feil, men jeg trodde trenden var på vei ut.

Gjest Gjest 40
Skrevet
Jeg er enig med mannen øverst på denne siden - det er noe litt unaturlig og barnslig over et glattbarbert og nakent kvinnekjønn. Men hver sin smak. Det er vel kanskje mest en trend blant ganske unge voksne, det med barbering.

Selvfølgelig skal man få velge selv, som mysticgirl over her skriver, men den trenden med å barbere seg eller ta brazilian er ikke så attraktiv for min del, og det er mulig jeg tar feil, men jeg trodde trenden var på vei ut.

Gjest Gjest Mann 40
Skrevet

Etter å ha tilbrakt tre uker på nudiststranden på Playa Inles kan jeg bekrefte at barbert er på vei ut, selv blandt unge damer.

7 av 10 hadde en kraftig dott.

Man kan si hva man vil om dette temaet, men det er en motebølge som er på vei ut!

Selvfølgelig er det opp til enhver å bestemme hvordan de vil se ut neden til, men det er bemerkelsesverdig hvor fort trenden har snudd.

For ett år siden var trenden motsatt. Da var det omtrent ikke en enenste dott å se.

Så om dere vil følge motenen jenter ,så la det spire og gro.

Men å trimme den bør dere jo fortsette med, ellers blir det jo rene skogveksten.

Håper ingen blir støtt av mitt innleg!

Skrevet

jeg er voksen kvinne, og fjerner alt under, men tro meg (eller ikke, ikke så nøye egentlig), kjønnet mitt ser helt annerledes ut en en unges! Det ER faktisk ikke bare håret som utgjør forskjellen på ett barns underliv og en voksen dames.

og som voksen dame, så gjør jeg akkurat som det passer meg og min partner, og det er ihvertfall ikke å la det gro villt, altså slik jeg er skapt.

Hva du og "de fleste menn" synes, er jo liksom ganske uinteressant, også hvor mange som hadde kikket på underlivet mitt om jeg var naken på en nudiststrand... det som jo er interessant, for meg, er hva jeg synes er best og hva min partner liker.

slutt å bland deg i hva voksne kvinner gjør med sitt underliv, du har ikke noe med det.

jeg er 33, så ja, jeg er vel ung voksen. Flere jeg kjenner som tar brazilian er på min alder og eldre, når slutter man å være ung voksen tro? ;-)

og mulig jeg begynte barbering pga trend, jeg barberer under uansett trend, fordi jeg har funnet ut at jeg liker det best slik, noe også min kjære gjør (og han nærmer seg 50, men fremdeles ung voksen altså)

Så om dere vil følge motenen jenter ,så la det spire og gro.

Men å trimme den bør dere jo fortsette med, ellers blir det jo rene skogveksten.

så det skal ikke være naturlig likevel altså? men akkurat slik stusset noen mener er rett akkurat nå?

siden man da ikke skal gjøre som en selv og partner mener, hvem skal en da spør? (ikke direkte spørsmål kun til 'gjest Mann 40' altså, men til alle som mener at kvinner skal gjøre sånn og slik med sitt underlivshår.)

Skrevet

Tenk å ha så begrenset seksualliv at fjerning av noen hår kan få noe til å gå fra å være "det mest erotiske" til å bli ekkelt og den største turnoff som finnes. :roll:

Skrevet
siden man da ikke skal gjøre som en selv og partner mener, hvem skal en da spør? (ikke direkte spørsmål kun til 'gjest Mann 40' altså, men til alle som mener at kvinner skal gjøre sånn og slik med sitt underlivshår.)

Man må jo pleie håret på kroppen sin, uansett hvor det er... For eksempel har de fleste kvinner langt hår, men det betyr ikke at de lar det gro helt vilt.

På samme måte bør menn også pleie håret på kroppen, selv om de velger å la det være der.

Skrevet
Man må jo pleie håret på kroppen sin, uansett hvor det er... For eksempel har de fleste kvinner langt hår, men det betyr ikke at de lar det gro helt vilt.

På samme måte bør menn også pleie håret på kroppen, selv om de velger å la det være der.

men hvem bestemmer hvor mye? Hvor skal jeg henvende meg for å få rett svar på hva som er fint og ikke, siden egen smak og behag tydeligvis ikke er noe særlig å høre på.

Skrevet
men hvem bestemmer hvor mye? Hvor skal jeg henvende meg for å få rett svar på hva som er fint og ikke, siden egen smak og behag tydeligvis ikke er noe særlig å høre på.

Her er det delte meninger og praksis. Det er viktig å gjøre det man selv og eventuelt partner liker best. Moten er også under endring. Fler og fler mannlige modeller går tilbake til hår på brystet igjen etter at Calvin Klein begynte. For min egen del gjør jeg det partner liker best. Det er ikke så viktig for meg om jeg er barbert eller ikke. Det er viktigere å være attraktiv for min partner. Da spiller det ingen rolle hva alle andre mener....

Gjest Astriks
Skrevet
Etter å ha tilbrakt tre uker på nudiststranden på Playa Inles kan jeg bekrefte at barbert er på vei ut, selv blandt unge damer.

7 av 10 hadde en kraftig dott.

Hvis det virkelig er en (normann) som fører statistikk over det på nudiststranda i Playa del Ingles, så er det en veldig god grunn til ikke å legge badeferien sin der... :sjokkert:

Hva du og "de fleste menn" synes, er jo liksom ganske uinteressant, også hvor mange som hadde kikket på underlivet mitt om jeg var naken på en nudiststrand... det som jo er interessant, for meg, er hva jeg synes er best og hva min partner liker.

:tommelopp:

Skrevet

Jeg liker å forandre hår der. Av og til mye hår, av og til trekant, av og til brazilian, av og til glatt barbert. Men jeg barberer alltif nær leppene fordi det er mer behagelig for partner. Da kommer ikke hår i munnen når han slikker meg

Skrevet

Prøvde og få dama til og spare til 3 kant,det falt ikke i helt god jord.

Hun barberer glatt for sitt eget velvære,hun får helt panikk hvis det ikke blir barbert på noen dager.

Har egentlig ikke sett dame med hår på musa på nærmere 15 år,hvis det er en mote ting har nå i så fall den moten vart veldig lenge.

Skrevet
Da kommer ikke hår i munnen når han slikker meg

Dette er et fullstendig oppkonstruert argument. Jeg har gitt oralsex med ganske mange kvinner de senere årene, noen med hår, og noen helt glattbarbert. Har faktisk fortsatt tilgode å få hår i munnen når jeg har slikket en kvinne med hår. Så finn dere et bedre argument!

Gjest En mann
Skrevet
Har egentlig ikke sett dame med hår på musa på nærmere 15 år,hvis det er en mote ting har nå i så fall den moten vart veldig lenge.

Jeg har sett mange ... de fleste har hatt noe hår, faktisk.

Gjest Gjest_Mann40_*
Skrevet

Nei fysj, jenter som ser ut som en gammeldags russisk kulestøter er ikke min stil! Stor busk og urskog er skikkelig turn-off! Jeg foretrekker velstelt og glattbarbert. En pyntestripe øverst kan gå an (Brasiliansk). Alle jentene jeg har vært sammen med har barbert seg i en viss grad.

Gjest Gjest_Bonzo_*
Skrevet

Jeg er en mann på 40 år og jeg kunne ikke tenke meg en dame med kjønnshår. Liker også å fjerne alt på meg selv. Sex uten kjønnshår er uten tvil aller best. Har ingen ting med mote å gjøre.

Dessverre vokser det så altfor fort ut igjen.

Noen som har noen gode råd?

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Vel, jeg er en 24 år gammel mann og jeg er en stor tilhenger av trekant på venusberget! Det er noe ordentlig forførende og kvinnelig over det.

Man for all del, barbert er ikke å forakte det heller.

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...