Gå til innhold

Rosa sko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :goodbye:

Jeg vil ha knall rosa sko. Høye hæler, men ikke sånn KJEMPEhøye. Helst i 50- talls stil med rund tå og ankelreim. Noen som vet hvor man finner fiiiine sko? Enten på nett eller i Osloområdet

Videoannonse
Annonse
Gjest Grafica
Skrevet

Kan ikke hjelpe deg noe særlig med tips, men ville la deg vite at om du finner sko som er perfekte i fasongen, men er lyse i fargen, så går det fint ann å farge de om det er silkestoff eller lignende :) Venninna mi fikk hjelp i brudesalongen til hvordan hun skulle gjøre det, hun skulle ha sko i en veldig spesifikk blåfarge som stod til korsettet hun brukte utenpå kjolen nemlig.

Skrevet

De har kjempe fine rosa pumps på bianco.Høye hæler, men ingen reim.De koster 400 kr.

Gjest Gjest_trultemor_*
Skrevet
Eden brud på grunerløkka har masse sko med rund tå og reim rundt ankelen. Leverandøren farger dem før levering (du slipper å gjøre det selv ) og de har et svært fargekart i butikken du kan matche med før du du bestiller fargen på skoa. Super hyggelig betjening der. Har vært der mange ganger og føler meg alltid velkommen.
  • 10 måneder senere...
Gjest Gjest_Karianne_*
Skrevet
Hei! :goodbye:

Jeg vil ha knall rosa sko. Høye hæler, men ikke sånn KJEMPEhøye. Helst i 50- talls stil med rund tå og ankelreim. Noen som vet hvor man finner fiiiine sko? Enten på nett eller i Osloområdet

På bianco har de et par nydelige pumps som er knesjh in your face rosa:D de er nydelige og passer perfekt til din beskrivelse.

Skrevet
Her har de søte sko som kan farges i alle regnbuens farger. Jessica-skoen er jo søt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...