Marte M Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Hei! Jeg vil ha knall rosa sko. Høye hæler, men ikke sånn KJEMPEhøye. Helst i 50- talls stil med rund tå og ankelreim. Noen som vet hvor man finner fiiiine sko? Enten på nett eller i Osloområdet
Gjest Grafica Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Kan ikke hjelpe deg noe særlig med tips, men ville la deg vite at om du finner sko som er perfekte i fasongen, men er lyse i fargen, så går det fint ann å farge de om det er silkestoff eller lignende Venninna mi fikk hjelp i brudesalongen til hvordan hun skulle gjøre det, hun skulle ha sko i en veldig spesifikk blåfarge som stod til korsettet hun brukte utenpå kjolen nemlig.
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 De har kjempe fine rosa pumps på bianco.Høye hæler, men ingen reim.De koster 400 kr.
Munachimso Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Her har du noen: http://www.asos.com/Woman/Shoes/Cat/pgecat...-200=9&sh=0 og her: http://listings.ebay.com/_W0QQsocmdZListin...o%3D1&fgtp=
Gjest Gjest_trultemor_* Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Eden brud på grunerløkka har masse sko med rund tå og reim rundt ankelen. Leverandøren farger dem før levering (du slipper å gjøre det selv ) og de har et svært fargekart i butikken du kan matche med før du du bestiller fargen på skoa. Super hyggelig betjening der. Har vært der mange ganger og føler meg alltid velkommen.
Gjest Gjest_Karianne_* Skrevet 18. desember 2008 #6 Skrevet 18. desember 2008 Hei! Jeg vil ha knall rosa sko. Høye hæler, men ikke sånn KJEMPEhøye. Helst i 50- talls stil med rund tå og ankelreim. Noen som vet hvor man finner fiiiine sko? Enten på nett eller i Osloområdet På bianco har de et par nydelige pumps som er knesjh in your face rosa:D de er nydelige og passer perfekt til din beskrivelse.
Sørlandsbrud_09 Skrevet 18. desember 2008 #7 Skrevet 18. desember 2008 Her har de søte sko som kan farges i alle regnbuens farger. Jessica-skoen er jo søt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå