Gå til innhold

Hva ville du gjort...

Fremhevede innlegg

Skrevet

du har prøvd å unngå å møte på en person i noen timer, som er i den samme treningshallen som deg... du går fort, siden personen og en til følger etter deg og har gjort det lenge... den andre griper tak i den bandasjerte armen din, og tvinger deg til å stoppe, mens den du prøver å unngå holder i veska di...

du snur deg mot personen som holder i veska, og ber h*n om å slippe... h*n nekter, og du sneier borti leggen med foten din...(dette blir oppfattet som spark av personen som holder veska)

denne personern griper rundt halsen din i et kvelertak, samtidig som den andre personen klemmer til i den vonde armen...

Du sier: Au, armen min!

begge slipper så du får kommet deg vekk... du låser deg inne på en do og er helt fra deg... det er 7 personer som står å hamrer på døra og truer med å sparke den inn å banke deg bevisstløs...

hva ville du gjort??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ringt politiet? :klø:

Skrevet

men har da du lov til å anmelde dette selvom du sparket først?

Skrevet (endret)
men har da du lov til å anmelde dette selvom du sparket først?

Du kan da ringe politiet uansett, spesielt hvis det står sju stykker utenfor dodøra som skal banke deg opp!

Håper du ikke sitter på do med laptopen og rasende horder utenfor døra nå!

Endret av Pet
Skrevet

for å være ærlig, så sjedde dette med meg i dag... i en treningshall...

Skrevet
for å være ærlig, så sjedde dette med meg i dag... i en treningshall...

Hva gjorde du, da?

Skrevet

som sagt jeg låste meg inne... en lærer fant de folka ståenes uten for døra, som de sparket og slo på

de ropte ting til meg...

denne læreren er da gymlæreren min, han fikk meg til å låse opp døra og snakket litt med meg, og gikk sammen med meg bort fra hele stedet

Gjest StockDama
Skrevet

Ringt politiet, at de griper tak i deg og holder deg fast kan virke utrulig truende, og du sparket borti for å kunne komme deg vekk, og det gjør det virkelig ikke bedre at 7 stykker følger etter deg...

Heldigvis gikk det bra med deg....jeg ville vært vettskremt.

Skrevet

jeg er fortsatt vettskremt... men jeg er redd for å fortelle folk om det... redd for å fortelle mamma om det

Skrevet

Det høres ut som en veldig ekkel opplevelse. Snakk med gymlæreren din på skolen i morgen, du kan kanskje diskutere med ham hva du bør gjøre videre. :troest:

Skrevet

Tror du kan anmelde selv om man har sparket, for det vil jeg kalle selvforsvar

Skrevet

de holdt meg i armen og i veska når jeg sparka...

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Er dette folk du kjenner som du kan treffe på igjen? Kan du snakke med lærer om dette, hvis det er på skolen? Når noen tar kvelertak, og truer med å banke deg opp, så mener jeg man bør kunne ta kontakt med politiet. Man skal ikke gå rundt og være redd.

Gjest Britt Banditt
Skrevet (endret)

Jeg ville nok ringt politiet uansett.

Endret av Britt Banditt
Skrevet

dette er omtrent 70% av en klasse som er mor meg... og truer, men var bare de 7 i dag...

jeg er så redd at jeg ikke orker å snakke med mamma om det en gang...

Skrevet
dette er omtrent 70% av en klasse som er mor meg... og truer, men var bare de 7 i dag...

jeg er så redd at jeg ikke orker å snakke med mamma om det en gang...

Å, kjære deg, prøv å snakke med mammaen din. Får veldig vondt av deg nå. Hvis nicket ditt betyr at du er født i 90, er du 18 år. Holder virkelig 18-åringer på sånn?

Skrevet

blir 18 om 10 dager... jeg har fortalt det til kjæresten min og noen venner... kjæresten min blir med meg til politiet neste uke

Skrevet
blir 18 om 10 dager... jeg har fortalt det til kjæresten min og noen venner... kjæresten min blir med meg til politiet neste uke

Bra! Snakk med gymlæreren, også. Han kan være vitne.

Skrevet

skal ha gym til fredag... kan snakke med han da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...