Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så "heldig" at jeg kjenner en hudpleier...

Fått tilbud om halv pris på Restylane på "sinnarynken" i pannen. :)

Min er egentlig ikke så ille, men jeg nå ser jeg den bare mer og mer.

Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå hadde dette aldri vært aktuelt for meg, da jeg syns det høres skummelt ut.

Og jeg ville iallfall vært skeptisk til å få utført dette som en "vennetjeneste" til halv pris. Dersom det ikke blir vellykket eller det blir bivirkninger, hvordan vil det påvirke vennskapet/bekjentskapet. Og ville du tørre å stå på kravene om oppfølging etc på samme måte som om du hadde betalt full pris?

Skrevet
Nå hadde dette aldri vært aktuelt for meg, da jeg syns det høres skummelt ut.

Og jeg ville iallfall vært skeptisk til å få utført dette som en "vennetjeneste" til halv pris. Dersom det ikke blir vellykket eller det blir bivirkninger, hvordan vil det påvirke vennskapet/bekjentskapet. Og ville du tørre å stå på kravene om oppfølging etc på samme måte som om du hadde betalt full pris?

I henhold til nicket ditt, burde du kanske tatt det.. :ler:

Joda jeg har tatt det, og jeg vet ikke om det var helt smart å være prøvekanin..

Tok det i pannen og i munnvikene..

Fant lite informasjon da jeg søkte det på nettet, lite negativt. Eneste var vel at 4% av befolkningen kan få en allergisk reaksjon. Jeg reagerer sjeldent allergisk, så jeg tok sjansen.

Jeg tok det på fredag og de to siste dagene har vært litt ...ehh..spesielle.

For det første så var selve innsprøytningen smertefull, deretter hovnet jeg litt opp..

Har hatt en litt dunkende følelse på stikkstedene og kan kjenne kuler under huden. Føler meg stram, omtrent som om ansiktshuden er for liten.. (Føler meg som elefantmannen hvis jeg ikke ser meg i speilet, når jeg ser meg i speilet er jeg ikke så hoven som jeg føler meg)

Sånn jeg forstår vil dette gå over i løpet av to dager til en uke. Dette var jeg ikke informert om, trodde det ville være bra fra første stund.

For det andre har jeg fått blåmerker (Se Jan Thomas.. :ler:)

Venninnen min og moren min synes det er fint og at det ikke synes. De sier at de bare ser at rynkene har blitt borte.

Mannen min vet det ikke, han har ikke vært hjemme siden fredag, kommer hjem i dag.. Tenkte jeg ikke skulle si noe, men er redd han kommer til å se det...!

Kan komme med en tilbake melding etter en uke.. Vanskelig å si nå om jeg er fornøyd eller ikke..

Er redd det burde blitt gjort av en med litt lenger erfaring.. :S

Vennen min er sykepleier , men studerer medisin for å bli dermatolog..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...