dilldall Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 (endret) Kom med nye gullkorn fra denne sesongens Borettslag. D blir aldri for gammelt:) Her er noen: - Hu er helt sånn créme de la créme altså. Becky. Hu ække no fruktfat d era'kke. Og ikke den skarpeste kniven i skuffen heller. Håpp på å si, du blir så møkka lei av å væra alene hele tia, og da må du gjøre noen kompromier. - Der var det mye Abrahamsen..! - Dere har jo kjøpt sånn fellesblomst, jeg har jo kjøpt min egen. Firehundreogniogførtikroner. - Den man elsker tukter man. For når man tukter noen så elsker man den. Ja, du nikker du Ruth. - Det blir samlebåndet på freia som alle vårs andre skjønner du. - Jeg føler meg nesten som et svært bringebærdrops! - Dette her er jo helt kardemommeby. - Ja vi trenger bare én vest, det er alltid bare én som står på vannski. - Nå har de heist flagge på hajl stang førr han Abrahamsen. Men det kan æ godt sei; det va ingen som heiste flagge på haillj stang da han Tommy rusla. - Åå, der hadd æ to sittrona, nu mangle æ bærre ei sittron..! - Hallo, glunjta! - Se her'a. Rashid og meg på Kreta i fjor. - I utgangspunktet er vi vel 40. Men hvis familien til Rashidd kommer blir vi vel sånn 100-150. Har du snakket med din mor eller, Rashidd? - Husk på at den bannanlikkøn den stålr og ventelr på oss. - Skikkeli tån dette her. Det var så mye goe kaker atte. - Rdogelr vi stikker'a. Jeg skal se på Flustrerte Flruer. - Bruk meg, ta meg, und so weiter! Endret 30. januar 2008 av dilldall
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Æ putta han Tommy i frysern, se her er det også wienersnitzler kjøpt på billigsalg (Linda Johansen) Ikke bare stå der som et murmeldyr da (Narvestad til Ruth)
Gjest Gjest_Beate_* Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 Piirka: Gi mej nu 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11 lappar! Jag frågar inte om mer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå