Gå til innhold

Tilbake til første kjærligheten?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_GjestEN_*
Skrevet

Heisann!

Jeg og kjæresten (delvis samboeren) min gikk fra hverandre for snart et halvt år siden, vi hadde da vært i sammen i rundt 4 år. Vi tok det rolig i begynnelsen av bruddet og ga hverandre mye tid! Er nå kommet til det stadiet at vi er gode venner, fortsatt kysser og har sex iblandt.

Grunnen til at vi gjorde det slutt var at vi var usikre på forholdet, det var for begge det første forholdet...faktisk den første vi noen gang har flørtet/kysset med... Vi ble sammen i en alder av 14 og 17. Jeg er nå 21, mens hun er 18.

Men mye av bakgrunnen til at vi ble usikre på forholdet våres, tror jeg er at ingen av hos har vært på utkikk før vi fikk hverandre. Er det slik at folk trenger å rote fra seg før de setter seg ned?

I ettertid har vi vært på en del felles fester, hvor hun har holdt på med andre gutter mens jeg har vært der. Jeg derimot orker ikke å være med andre jenter på den måten, spesielt ikke hvis jeg vet hun er i nærheten. Jeg er kanskje litt mer utadvendt enn henne, og har lettere for å komme i kontakt med jenter....jeg vet at det funker å bruke dette som lokkemiddel og å være litt kostbar for å få henne tilbake, men jeg ønsker ikke å holde på å "spille spill" med henne, for vist hun ikke vil ha meg som jeg er...så kan det bare vær.... =)

Det jeg lurer på er vel egentlig om noen har vært borti lignende problemer før? Ble det noen gang dere igjen? Tok det lang tid? Hadde dere andre fohold i mellomtiden? Osv...

Vi er jo ikke over hverandre på noen måte, så vi kommer nok til å bli sammen igjen antar jeg...men kan det være lurt å drøye det...eller er jeg best tjent med at hun ikke "vant" med å være singel/uten meg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...