Gå til innhold

Ny frukt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fant jeg noe merkelig på grønnsakssjappa mi. Søtsitron. Kjøpte en for å smake, selvfølgelig.

Den smakte litt som sitron/sitrongress, og søt og god. Av utseende så den ut som en litt sliten mørkegul sitron. Helt absurd å spise søt sitron! :fnise: Sitronen er jo best sur, og kan jo brukes til alt, men man må jo prøve...

Noen andre som har smakt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har smakt det jeg også. Lærte av en bekjent at man skal dele den i 4 båter og på en måte bare spise fruktkjøttet og saften. Har hørt at den er kjempesunn også. Annbefalt å spise hvis man er forskjølet.

Litt annerledes smak..Men synes det er kjempegodt!!!

Skrevet

Aldri hørt om, men den skal jeg søren meg se etter neste gang jeg skal til fruktsjappa. Takk for tipset :)

Skrevet

Måtte kjøpe mer i dag... "Godt for forkjølelse" sa mannen i butikken. De lager visst medisin på dem i Irak. Fint for meg som er sørpe forkjølet..! Gode var de. Og spisemåten tror jeg jeg er enig med deg i Lilith. Veldig bitre sener og hinner. Men ellers veldig gode! Nam!

• 8 år senere...
Skrevet
Den 30/1/2008 at 13.00, Petroline skrev:

Måtte kjøpe mer i dag... "Godt for forkjølelse" sa mannen i butikken. De lager visst medisin på dem i Irak. Fint for meg som er sørpe forkjølet..! Gode var de. Og spisemåten tror jeg jeg er enig med deg i Lilith. Veldig bitre sener og hinner. Men ellers veldig gode! Nam!

Ganske gammel tråd, men noen som vet hvor søtsitron, også kjent som cedratfrukt, kan kjøpes?

Anonymkode: 7745d...6b3

Skrevet
9 timer siden, Supersol skrev:

Nam!

åh så du kjenner til den?! :) Hvor kjøper du den?

Skrevet

Hørtes godt ut! Elsker sitron så søtsitron må jo være helt toppers

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

åh så du kjenner til den?! :) Hvor kjøper du den?

Nei. Har aldri smakt den, men syntes det hørtes så godt ut.

Skrevet

Åh, søtsitron hørtes knallgodt ut!  Må smakes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...