molly83 Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Noen som skal dit? Vet dere hvem leverandører som skal? Er det verdt å reise dit?
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Jeg og kjære skal dit Vet ikke hvilke leverandører og sånn, men vi gleder oss hvertfall veldig masse begge to
pinkybride Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Selvfølgelig skal jeg dit om du ikke finner riktig leverandør og nødvendigvis bestiller noe, så blir du hvertfall inspirert og snapper opp noen gode tips.
Marte M Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Jeg og forloveren min skal! :-) Det blir gøøy! Må si det er tøft av din kjære å bli med på bryllupsmesse Pia30.08.08. Jeg var på Agape sin messe i høst, og det var en KVINNEVERDEN. De gutta som hadde forvilla seg inn der så mildt sagt LOST ut
Concertina Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Jeg skal sammen med min kommende svigerinne (såframt hun har fri den helga...), tror sambo ble meget lettet av at jeg ikke engang spurte han
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Jeg og forloveren min skal! :-) Det blir gøøy! Må si det er tøft av din kjære å bli med på bryllupsmesse Pia30.08.08. Jeg var på Agape sin messe i høst, og det var en KVINNEVERDEN. De gutta som hadde forvilla seg inn der så mildt sagt LOST ut Han synes det er kjempegøy han Var hans forslag Var på en sånn liten messe i fjor, og kjære var vel den mest våkne mannen der. Han satt bare å kommenterte hvor trist han syns det var at de andre mennene der ikke viste litt mer engasjement :fnis:
LilleEkorn Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 Godt å høre at det er fler engasjerte tilkommende ektemenn Min kjære skal også være med, gleder oss begge to
pinkybride Skrevet 8. februar 2008 #8 Skrevet 8. februar 2008 Skal dere være der kl 12 når det åpner? hvor lang tid trenger man der? Og når er det showene skal være brudekjolefremvisninger o.l? Noen som vet dette? synes det står så lite info om messen. Endelig har det kommet liste over utstillerne da.
Concertina Skrevet 8. februar 2008 #9 Skrevet 8. februar 2008 Jeg skal sammen med min kommende svigerinne (såframt hun har fri den helga...), tror sambo ble meget lettet av at jeg ikke engang spurte han ...og det hadde hun ikke, så da blir min kjære med - han tilbydde seg heldigvis selv. Men jeg tror nok jeg synes akkurat dette blir mest morsomt Det betyr slettes ikke at han er uengasjert i bryllupsplanleggingen av den grunn Antar at vi er der rundt åpningstiden ja, uten at jeg har tenkt så mye på det.
LilleEkorn Skrevet 8. februar 2008 #10 Skrevet 8. februar 2008 Regner med at vi også drar dit til det åpner. Håper å få litt mer inspirasjon og tips:) (ikke akkurat så jeg mangler ideer ..menmen.. )
No Shorty Skrevet 8. februar 2008 #11 Skrevet 8. februar 2008 jeg vil så gjerne dra, men så takka jeg ja til å jobbe den dagen uten å tenke meg om, så det blir ikke i år... hadde planer om å dra, men så kom jeg plutselig på; f**n, jeg har sagt at jeg kan jobbe den dagen! damn! blei litt sur da, men jeg har kommet over det... men vi får se til neste år... det er sikkert ei messe da og, eller så finner jeg ei mindre messe et annet sted i år... Klemmm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå