Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Antisnørr
Skrevet

Jeg trenger tips. Typen min snyter seg uten papir og snørret løper løpsk. Det er enten over vasken eller når han står i dusjen, og etterpå er det snørr overalt. Jeg er så dritlei av å si til han at han skal slutte med det. Jeg har snakket uttalige ganger med han, i det siste har jeg kjeftet. Men ingenting hjelper.

Altså: kom med gjerne et drastisk tips til hvordan jeg kan få han til å slutte med dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:sjokkert::spy:

Beklager usakligheten,men det der er det ekleste jeg har hørt. Spør om han har lyst på dine brukte tamponger på vasken eller i dusjen - omtrent like trivelig, tenker jeg ...

Skrevet
Jeg trenger tips. Typen min snyter seg uten papir og snørret løper løpsk. Det er enten over vasken eller når han står i dusjen, og etterpå er det snørr overalt. Jeg er så dritlei av å si til han at han skal slutte med det. Jeg har snakket uttalige ganger med han, i det siste har jeg kjeftet. Men ingenting hjelper.

Altså: kom med gjerne et drastisk tips til hvordan jeg kan få han til å slutte med dette.

Er du drittlei av å si det til han, så slutt med det.. så skal du se han slutter også.. :ler:

Skrevet

To tamponger og 1,5 meter med duct tape burde ordne biffen.

Skrevet

Æsj!!! Det er det ekleste jeg har hørt!!!

Dump ham, du klarer å finne noe bedre enn det der!

Skrevet

Og trollungene ropte i kor etter grøt!

Patetisk.

Gjest Antisnørr
Skrevet

Takk for svar, vel å merke de seriøse.

Jeg viste han denne tråden og da sa han;tror jeg må skjerpe meg.

Gjest min også
Skrevet

Hmm... samboeren min gjør også dette når han står i dusjen..

Vi har ikke kabinett så vannet flyter over hele gulvet.. Ekkelt å ligge i senga og høre at han snyyter seg i dusjen....

Skrevet

Uff... Tror jeg hadde sagt rett ut at snørr andre steder enn på et papir i do, det var ikke akseptabelt.. i det minste spyle det ned etter seg...

Skrevet

INGEN SLÅR DENNE: SAMBOEREN MIN (SNART X) HAR FINGRENE I NESA NESTEN HELE DAGEN.

SEFF SNØRRER HAN I VASKEN PÅ BADET, Å HAN SNØRRER I FINGRENE NÅR HAN SITTER PÅ STUA. DET GIR MEG SPYFORNEMMELSER OG ER VEMMELIG Å HØRE PÅ, SPESIELLT NÅR JEG SPISER.

JEG HAR YMTET FRAMPÅ AT DET TAR SEG BEDRE UT FOR OSS I NÆRHETEN OM HAN TAR PAPIR OG SNYTER SEG I DET, MEN DET HJELPER IKKE.

Skrevet
INGEN SLÅR DENNE: SAMBOEREN MIN (SNART X) HAR FINGRENE I NESA NESTEN HELE DAGEN.

SEFF SNØRRER HAN I VASKEN PÅ BADET, Å HAN SNØRRER I FINGRENE NÅR HAN SITTER PÅ STUA. DET GIR MEG SPYFORNEMMELSER OG ER VEMMELIG Å HØRE PÅ, SPESIELLT NÅR JEG SPISER.

JEG HAR YMTET FRAMPÅ AT DET TAR SEG BEDRE UT FOR OSS I NÆRHETEN OM HAN TAR PAPIR OG SNYTER SEG I DET, MEN DET HJELPER IKKE.

MEG IVER HER IGJEN.

IDAG SA MITT BARN TIL SAMBOER MENS HAN SATT Å PILLA NESE: ÆSJ, .... SLUTT Å PILLE DEG I NESA, DU ER VOKSEN MANN Å BURDE VITE AT MAN IKKE GJØR SÅNN.

HEHE, JEG MÅTTE BARE LE....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...