Gjest Antisnørr Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Jeg trenger tips. Typen min snyter seg uten papir og snørret løper løpsk. Det er enten over vasken eller når han står i dusjen, og etterpå er det snørr overalt. Jeg er så dritlei av å si til han at han skal slutte med det. Jeg har snakket uttalige ganger med han, i det siste har jeg kjeftet. Men ingenting hjelper. Altså: kom med gjerne et drastisk tips til hvordan jeg kan få han til å slutte med dette.
Suzy Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Beklager usakligheten,men det der er det ekleste jeg har hørt. Spør om han har lyst på dine brukte tamponger på vasken eller i dusjen - omtrent like trivelig, tenker jeg ...
caso Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Jeg trenger tips. Typen min snyter seg uten papir og snørret løper løpsk. Det er enten over vasken eller når han står i dusjen, og etterpå er det snørr overalt. Jeg er så dritlei av å si til han at han skal slutte med det. Jeg har snakket uttalige ganger med han, i det siste har jeg kjeftet. Men ingenting hjelper. Altså: kom med gjerne et drastisk tips til hvordan jeg kan få han til å slutte med dette. Er du drittlei av å si det til han, så slutt med det.. så skal du se han slutter også..
Gjest javac Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Altså: kom med gjerne et drastisk tips til hvordan jeg kan få han til å slutte med dette. To tamponger og 1,5 meter med duct tape burde ordne biffen.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Æsj!!! Det er det ekleste jeg har hørt!!! Dump ham, du klarer å finne noe bedre enn det der!
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Og trollungene ropte i kor etter grøt! Patetisk.
Gjest Antisnørr Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 Takk for svar, vel å merke de seriøse. Jeg viste han denne tråden og da sa han;tror jeg må skjerpe meg.
Gjest min også Skrevet 31. januar 2008 #8 Skrevet 31. januar 2008 Hmm... samboeren min gjør også dette når han står i dusjen.. Vi har ikke kabinett så vannet flyter over hele gulvet.. Ekkelt å ligge i senga og høre at han snyyter seg i dusjen....
Molly80 Skrevet 1. februar 2008 #9 Skrevet 1. februar 2008 Uff... Tror jeg hadde sagt rett ut at snørr andre steder enn på et papir i do, det var ikke akseptabelt.. i det minste spyle det ned etter seg...
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2008 #10 Skrevet 3. februar 2008 INGEN SLÅR DENNE: SAMBOEREN MIN (SNART X) HAR FINGRENE I NESA NESTEN HELE DAGEN. SEFF SNØRRER HAN I VASKEN PÅ BADET, Å HAN SNØRRER I FINGRENE NÅR HAN SITTER PÅ STUA. DET GIR MEG SPYFORNEMMELSER OG ER VEMMELIG Å HØRE PÅ, SPESIELLT NÅR JEG SPISER. JEG HAR YMTET FRAMPÅ AT DET TAR SEG BEDRE UT FOR OSS I NÆRHETEN OM HAN TAR PAPIR OG SNYTER SEG I DET, MEN DET HJELPER IKKE.
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2008 #11 Skrevet 3. februar 2008 INGEN SLÅR DENNE: SAMBOEREN MIN (SNART X) HAR FINGRENE I NESA NESTEN HELE DAGEN. SEFF SNØRRER HAN I VASKEN PÅ BADET, Å HAN SNØRRER I FINGRENE NÅR HAN SITTER PÅ STUA. DET GIR MEG SPYFORNEMMELSER OG ER VEMMELIG Å HØRE PÅ, SPESIELLT NÅR JEG SPISER. JEG HAR YMTET FRAMPÅ AT DET TAR SEG BEDRE UT FOR OSS I NÆRHETEN OM HAN TAR PAPIR OG SNYTER SEG I DET, MEN DET HJELPER IKKE. MEG IVER HER IGJEN. IDAG SA MITT BARN TIL SAMBOER MENS HAN SATT Å PILLA NESE: ÆSJ, .... SLUTT Å PILLE DEG I NESA, DU ER VOKSEN MANN Å BURDE VITE AT MAN IKKE GJØR SÅNN. HEHE, JEG MÅTTE BARE LE....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå