Gå til innhold

Matboks

Anbefalte innlegg

Gjest Pupsilure
Skrevet

Hvor får man egentlig kjøpt matbokser til voksne? Alle jeg har funnet er til barn. Samboeren min har brukt spiderman-matboks en stund nå, men tenkte å kjøpe en ny til han. Tror han føler seg litt dum på jobben i lunsj tider. Spesielt siden vi ikke har barn :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jernia, Pytt og Panne, Clas Ohlson og alle lignende butikker har godt utvalg av vanlige plastbokser med lokk i forskjellige størrelser som fungerer utmerket som matboks. :)

Gjest Frk Åberg
Skrevet (endret)

Kan de ha noe på Rafens? Syns jeg har sett det der før, men skal ikke si sikkert om det var for voksne.

Selv har matboks fra Tupperware, som jeg er veldig fonøyd med. Den er ikke så høy, så den klemmer litt på brødskivene, noe som er fint siden det hindrer pålegget fra å fly alle veier.

Endret av Frk Åberg
Gjest Pupsilure
Skrevet

Takk for svar!

Jeg syntes det er litt kjedelig med gjennomsiktige bokser, vil helst ha noe kult. Gjerne med to rom, og god plass. Og helst svart eller annen farge. Så på jernia i stad, men der hadde de kun til barn.

Har hørt mye om tupperware, så den skal jeg vurdere :)

Skrevet
Tenkte å kjøpe en ny til han. Tror han føler seg litt dum på jobben i lunsj tider.

Da kunne han kanskje kjøpe seg en ny selv?

Tror han kan få kjøpt bokser for voksne på Clas Olsoons og matpapir med mellomleggspapir på Rema 1000 :) Ellers er vel det beste om alle arbeidsplasser hadde hver sin kantine med sunn og variert mat!

Skrevet

Fin den kofferten, men litt stor til daglig bruk, kanskje?

Jeg bruker Tupperware-bokser.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Laptop lunsjboksen som er linket til over her er genial.

Gjest Pupsilure
Skrevet

Jeg bestilte den jeg :) Hihi... :) Han skal få den i valentinesday gave, med løfte om god lunsj hver dag. Eller nesten hver dag. Vi får se hvor lenge jeg gidder :fnise:

Gjest Dalwhinnie
Skrevet
Se på dette! http://www.laptoplunches.com/LaptopLunchPhotos.html

Tenk å ha med seg så god lunsj hver dag! Blir så sinnsykt inspirert jeg.

Om ikke lunsjen blir seende like fantastisk ut hver dag, så er faktisk boksen medvirkende til at matpakkene her i huset er blitt mer inspirerende. Må jo ha noe i hver boks :)

Gjest Pupsilure
Skrevet

Jeg har lest at det er noe som heter bento sleeve også. Det hører visst litt sammen. Men tror ikke det følger med der jeg bestilte. Det er en slags ispose som holder maten kald, og beskytter mot slag o.l. Noen som har denne? Den kunne jeg tenkt meg!

Skrevet

Så fin valentines-gave! :) Ønsker meg en sånn selv. :jepp:

Gjest Pupsilure
Skrevet

Den kom i posten i går, og han måtte selvsagt få den i går ;) Var kjempefin! Gleder meg til å lage matpakke i morgen! Tenkte han skulle få to halve sandwicher (doble brødskiver med remulade, ost, salat, skinke delt på skrått), noen kornmo kjeks, en liten toghurt, og noen agurkstenger med dipp til (i den lille boksen). Og jeg har kjøpt appelsinsaft uten sukker som han skal få i flaska :)

Kjøpte den forresten på www.godestunder.no. Kostet ca 320 med frakt.

Skrevet

Å så koselig! Min mann er kokk, så det er lite aktuelt med matboks til han :fnise: , men jeg skal søren meg kjøpe en til meg selv når permisjonen min er over! Kom gjerne med flere mat-tips når dere har fått testet den ut litt! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...