Gå til innhold

Brudekjolen demetrios style 933

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har du en link til denne kjolen? Klarer ikke å finne den. Skal du selge din Demetrios 933; eller vet om noen som selger den i Osloområdet?

Synes den er så fantastisk fin, men vet ikke om fasongen passer til meg. hadde vært så fint om jeg fant en jeg kunne prøve.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har du en link til denne kjolen? Klarer ikke å finne den. Skal du selge din Demetrios 933; eller vet om noen som selger den i Osloområdet?

Synes den er så fantastisk fin, men vet ikke om fasongen passer til meg. hadde vært så fint om jeg fant en jeg kunne prøve.

brudehuset på lillestrøm tror jeg har den kjolen.. innbiller meg at jeg har prøvd den... ellers har de en veldig lik en... de selger hvertfall demetrios..

Skrevet

Tusen takk for hjelpen jenter. Jeg trenger en str.36. Den på bryllupsweb er str.38. Skal sjekke brudehuset på lillestrøm.

Skrevet (endret)

Ligger en ute på finn.no nå i 34/36, men den er lokalisert i Karmøy... I det minste er det jo endel bilder av kjolen :)

Endret av Concertina
Skrevet

Takk for tipset Concertina.

Syntes kjolen så helt annerledes ut på en blond brud. Den ble litt "barbieaktig".

Kanskje jeg får finne en annen drømmekjole.

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest_kathrine_*
Skrevet (endret)

Hei!

Jeg har denne kjolen i størrelse 36-38

Jeg bor i oslo. Kjolen må nok prøves.

Den er brukt en gang og koster 6000 kr.

Orginalen koster ca. 24000 kr.

Hvis du er interesert er min mail:

xxxx@xxxx

tlf. xxxxx

Deler av innlegget er redigert iht. KG sine regler

Glow -mod-

Endret av Glow
  • 4 måneder senere...
Skrevet

Slenger meg på denne tråden her!

Jeg leter etter brudekjole, og kom over Demetrios 933 :)

Føler veldig sterkt at det er en slik type kjole jeg vil ha! :rødme:

Men er det noen som vet om det er en type kjole som mange brudesalonger har inne, eller er det best å finne noen som skal selge den brukt? og prøve den privat?

Jeg er vel en str 38 tror jeg... aldri fått målt... :)

Blir veldig takknemmelig for svar!

Dersom noen har en til salgs, så send en PM til meg :)

Skrevet

Ser at hun rett ovenfor skal selge.. men ettersom det er en gjest og mailadr er fjernet med tanke på reglene til KG så får jeg jo naturligvis ikke tak i henne.

Så dersom den ikke er solgt gjest kathrine, send en PM :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...