FantasDick Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Jeg holder ut øyehuden litt, så den blir stram, begynner ytterst og drar innover.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Tenker du på flytende? Jeg syns det er mye enklere å få det pent hvis du lager prikk i prikk i stedet for strek.
Gjest Frk Åberg Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Det er en grunn til at jeg sjelden gjør det. Men når jeg gjør, begynner jeg innerst/så langt inn jeg ønsker og tegner utover. Jeg dytter pennen ned i vippene på en måte. Det er litt vanskelig å forklare. Hvis jeg ønsker en slags eyeliner-effekt, foretrekker jeg øyenskygge hvor jeg kan bruke spissen av en svampaplikator, dyppet i en mørk grå øyenskygge, og brukt litt som en eyeliner, før jeg har en annen skygge over.
Catzy Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Jeg holder øyehuden stramt utover. Noen ganger trekker jeg streken i et drag, andre ganger mange kortere streker. Og så pleier jeg å dra lett over streken med fingertuppen for å jevne det ut. Og gjør en liten vipp i øyekroken til slutt.
Catzy Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Nei, ikke med flytende eyeliner i hvertfall. Har prøvd å gjøre det på øverste våtlinje med kayal et par ganger, etter å ha lest at "man får et intenst blikk av det". Det ble ikke særlig bra... På nedre våtlinje går det bra med kayal, men jeg pleier ikke å gjøre det noe særlig.
FantasDick Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 (endret) Jeg bruker ikke eyeliner på våtkanten - da ser jeg ut som en fjortis som har sminket seg selv. Endret 1. februar 2008 av Zaphireh
Ambivalent Skrevet 1. februar 2008 #10 Skrevet 1. februar 2008 Jeg får aldri kajal til å se bra ut på øvre vippekant, men jeg bruker kajal på våtkanten (har store runde øyne). Tar først på et lag på nedre våtkant, blunker litt så det smitter av på øvre, så tar jeg på et lag til nede.
Kylling Skrevet 2. februar 2008 #11 Skrevet 2. februar 2008 Jeg bruker flytende eyeliner, som regel kun langs øvre vippekant. Da begynner jeg innerst og tegner streker i etapper, evt. drar en strek helt ut til ytterkanten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå