Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2003 #1 Skrevet 28. april 2003 vokser ! Du slette min tid, er det jeg som er tidlig ute eller? Merker godt at magen er blitt mer hard, og mine bukser er blitt ubehagelig trange. Jeg er da kun 10+2, er det kun meg som merker noe eller er dette vanlig? Jeg syntes jeg kanskje var veldig tidlig ute ? Når merket dere noe? -Elin
Padmee Skrevet 28. april 2003 #2 Skrevet 28. april 2003 Jeg også synets at jeg merket noe veldig tidlig, men det var ingen andre som så noe. Min teori er at den gravide føler at magen vokser og at bukser strammer mer fordi de er så opptatt av det og vil så gjerne at det skal vise. Nå sier jeg ikke at det er det som er tilfellet med deg, jeg bare forteller hvordan det var for meg. Det er godt mulig at magen din vokser, alle er jo forskjellige og alle svangerskap er forskjellige.
14062003 Skrevet 28. april 2003 #3 Skrevet 28. april 2003 Jeg er 7+6 i dag og er desperat på jakt etter brukbare bukser. Vanligvis bruker jeg 44 eller 46, men de er for trange i linningen nå. Et par bukser kan jeg til nød bruke på jobb, fordi vi har dresskode, men hjemme blir det joggebukser, joggebukser og atter joggebukser. På H&M i Ski hadde de bare bukser til GRAVIDE, ikke gravide - som meg. Ikke var noen av buksene pene nok til å kunne gå på jobben i :-( Kjøper jeg bukser i størrelse 48 vil jeg zagge så mye at sjefen likesågodt ser meg i joggebukse... Jeg tenkte kanskje at 9 måner i Sandvika kunne ha noe for gravide (ikke bare GRAVIDE). Skal prøve å stikke innom der på fredag etter jobb. Nå må jeg ligge på sofaen i 4 dager og bryr meg døyten om klær :-)
Trebarnsmor Skrevet 28. april 2003 #4 Skrevet 28. april 2003 helt vanlig Hadde du sett bilde av magen min i uke 12 hadde du fått sjokk.Hint:Ta en titt på hjemmesiden,der er et bilde. Jeg merket det godt ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå