Gjest Boa Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Nå alltså har virkelig sexlivet vårt gått i hverdagsfella... Jeg vet jeg har masse masse lyst, men han er sliten... Det gjør det nok ikke bedre at jeg er nesten åtte mnd på vei, og hormonene herjer i kroppen min som da jeg var en yr tenåring... Han er enig i at vi har for lite sex..og sier han vil vi skal ha mer, men det blir liksom bare med snakket.. Jeg leser jo alt jeg kommer over om "hvordan tenne mannen" osv...men når ting kommer til stykket så er det nok min gravide kropp som stopper ham.. Jeg begynner å kjærtegne han...han tar meg på magen og får et spark til svar.. Jeg har sagt at han ikke må ta på magen min i denne situasjonen, men... Egentlig vet jeg ikke helt om jeg trenger sexen selv heller..? Jeg føler null behov for å masturbere når han ikke er der... vanskelig å forklare, men det holder lenge for meg å få tilfredsstille han.. men..på toppen av det hele så har hygienen hans forfalt litt... Kan gjerne suge han, men synes han må være nyvasket.. (hvor vanskelig kan det være å ta en vask før man hopper til sengs da? Kveldstannpussen har han også begynt å droppe...) En idiotisk ting er også at nå som det er vinter og kaldt legger han seg med boxer og t-skjorte.. Jeg insisterer på å heller lukke vinduet og ligge naken.. Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men er bare så frustrert! Skjønner at det kan gå i stå noen ganger, men det virker virkelig som han mangler helt overskudd til å gjøre noe med det, selv om han vil... (+ jeg må vel innrømme at jeg er redd for hva et spedbarn på samme soverom vil gjøre med sexlivet...så vil ha masse nå!!) Noen tips?
Gjest Gjest mann Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Slutte å pusse tennene om kvelden..? Og han skal være velstelt der nede er da en forutsetning for å ha oralsex i det hele tatt. For en fyr..
Gjest Boa Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Huff, nå fikk jeg litt dårlig samvittighet... For en fyr sier du... han er faktisk en vidunderlig fyr, men veldig sliten for tida.. Jeg elsker ham over alt, og vil virkelig fikse dette...
Gjest lissi32 Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Ja mannfolk... Å pule som tar såå kort tid
Gjest StockDama Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 Kan være noe i det du sier om gravdimagen, noen menn klarer rett og slett ikke ha sex med en de tydelig ser og vet er gravid. Syns vel det er litt merkelig at ungen deres er inni den magen, og å ha sex da blir "urent"?
Gjest Boa Skrevet 30. januar 2008 #7 Skrevet 30. januar 2008 Ja, kan vel hende det... kan jo ikke akkurat tvinge meg på ham heller.. Håper det går over snart da.. Takk for at du svarte meg seriøst iallefall, StockDama...ser de andre her tydeligvis syntes dette bare var latterlig...
Gjest StockDama Skrevet 30. januar 2008 #8 Skrevet 30. januar 2008 Du får snakke litt med han? Spørre litt direkte om det er magen som skremmer han? Så får du heller forklare litt at det ikke er noe farlig for hverken deg eller barnet, og at du fortsatt er en kvinne som har behov =)
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2008 #9 Skrevet 30. januar 2008 Ja, kan vel hende det... kan jo ikke akkurat tvinge meg på ham heller.. Håper det går over snart da.. Takk for at du svarte meg seriøst iallefall, StockDama...ser de andre her tydeligvis syntes dette bare var latterlig... Det gjør det nok ikke bedre at jeg er nesten åtte mnd på vei, Hvis du er 8 mndr på vei går det nok snart over :kaffe:
Gjest septica Skrevet 31. januar 2008 #10 Skrevet 31. januar 2008 Nå alltså har virkelig sexlivet vårt gått i hverdagsfella... Jeg vet jeg har masse masse lyst, men han er sliten... Det gjør det nok ikke bedre at jeg er nesten åtte mnd på vei, og hormonene herjer i kroppen min som da jeg var en yr tenåring... Han er enig i at vi har for lite sex..og sier han vil vi skal ha mer, men det blir liksom bare med snakket.. Jeg leser jo alt jeg kommer over om "hvordan tenne mannen" osv...men når ting kommer til stykket så er det nok min gravide kropp som stopper ham.. Jeg begynner å kjærtegne han...han tar meg på magen og får et spark til svar.. Jeg har sagt at han ikke må ta på magen min i denne situasjonen, men... Egentlig vet jeg ikke helt om jeg trenger sexen selv heller..? Jeg føler null behov for å masturbere når han ikke er der... vanskelig å forklare, men det holder lenge for meg å få tilfredsstille han.. men..på toppen av det hele så har hygienen hans forfalt litt... Kan gjerne suge han, men synes han må være nyvasket.. (hvor vanskelig kan det være å ta en vask før man hopper til sengs da? Kveldstannpussen har han også begynt å droppe...) En idiotisk ting er også at nå som det er vinter og kaldt legger han seg med boxer og t-skjorte.. Jeg insisterer på å heller lukke vinduet og ligge naken.. Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men er bare så frustrert! Skjønner at det kan gå i stå noen ganger, men det virker virkelig som han mangler helt overskudd til å gjøre noe med det, selv om han vil... (+ jeg må vel innrømme at jeg er redd for hva et spedbarn på samme soverom vil gjøre med sexlivet...så vil ha masse nå!!) Noen tips?Slik var det for meg og!De 2 siste mnd av svangerskapet fikk jeg absolutt ingenting.Vi har snakket om det nå,i ettertid,og det er ingen tvil om at det var magen som gjorde det...Det føltes rett og slett ubehagelig for han å gjøre noe seksuellt(i det hele tatt) når han tenkte på at det var en baby inni der!Håper du er litt heldigere da,snakk med han :gjeiper:
Gjest Boa Skrevet 31. januar 2008 #11 Skrevet 31. januar 2008 Slik var det for meg og!De 2 siste mnd av svangerskapet fikk jeg absolutt ingenting.Vi har snakket om det nå,i ettertid,og det er ingen tvil om at det var magen som gjorde det...Det føltes rett og slett ubehagelig for han å gjøre noe seksuellt(i det hele tatt) når han tenkte på at det var en baby inni der!Håper du er litt heldigere da,snakk med han :gjeiper: Det er vel egentlig forståelig det da.. håper det er "bare" det som gjør det, for magen blir jo borte om ikke alt for lenge... Jeg måtte le litt i går da.. han lå på senga og snakket om regninger og jeg om sex..hehe Utrolig som man kan snakke forbi hverandre... Det endte opp med at han la bort regningpratet iallefall, og selv om det ikke "ble noe på meg" i går, så har vi en date i kveld som han mente nok endte i mer :-) (jeg må prøve å ikke komme borti ham med magen tror jeg..vi har funnet ut for en stund siden at den beste stillingen er han bakfra..) Har egentlig trua på at ting ordner seg jeg. Det er veldig viktig for meg at han har det bra på alle måter og ikke føler seg presset til noe, så tålmodighet må jeg sikkert ha, men den som venter på noe godt..osv ;-)
MarianneE Skrevet 31. januar 2008 #12 Skrevet 31. januar 2008 Lykke til! Om det er noe trøst var det motsatt hos oss. Jeg kan normalt gjerne ha sex hver dag, men under graviditeten klarte jeg det bare ikke. Det vil nok rette seg etterhvert, men et spedbarn på samme rom inspirerer ikke!
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2008 #13 Skrevet 1. februar 2008 Husker da dama var gravid så var hun også kjempetent og maste om sex, men jeg klarte bare ikke tanken på det når hun var 7-8 måneder på vei. Det var null tenning rett og slett. Klarte liksom ikke å bli kvitt tanken på at det lå et barn inni der. Jeg var jo litt lei meg for dette ettersom dama ikke var spesielt fornøyd, men jeg synes at dette er noe som damer må kunne tolerere. Noen ganger så vil ikke dere ha sex og noen ganger så vil ikke vi ha sex. Jeg vil påstå at vi er langt mindre vanskelig på det punktet enn damer så akkurat de få gangene så bør vi slippe å få særlig med pes:) Ellers så gratulerer jeg med graviditeten! Og jeg leser at TS er ganske forståelsesfull og oppriktig glad i mannen så kudos for det! Dere får nok tatt det igjen senere....baby eller ei
Noorgie Skrevet 1. februar 2008 #14 Skrevet 1. februar 2008 Tror nok det er store forskjeller her. Vi hadde masse god sex helt frem til fødselen og jeg syntes hun var kjempeflott med magen sin. Kan nok bli vanskelig hvis det er psykiske sperrer som hindrer sexlivet, men det går jo i det minste å opplyse at dette ikke er farlig for fosteret!
Gjest Golden Girl Skrevet 1. februar 2008 #15 Skrevet 1. februar 2008 Ellers har jeg hoert at menn som er med paa foedselen virkelig kan faa traumer med sex-livet etterpaa (ihvertfall hvis de staar i feil ende...), saa det boer dere kanskje unngaa??? Lykke til videre! (Og jeg mener ikke aa gjoere narr av deg, altsaa. Jeg mener det serioest.)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå