Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Jeg skal i et stort 60-årslag til onkelen min. Har funnet frem en stilig og klassisk, tettsittende, knelang svart kjole. Den er stroppeløs, så jeg må ha en bolero over. Eneste boleroen jeg har er svart, og pumpsene jeg har funnet frem er også svarte. Blir det for dystert med et helsvart antrekk i en bursdag? Kjolen er som sagt veldig elegant, så den er vel i og for seg grei å ta på selv om den er svart. Jeg er imidlertid litt usikker på tilbehøret, men klarer ikke å komme på alternative farger som passer til. Jeg har heller ikke så mye penger å bruke. Kan alternativet være å finne noen smykker eller noe annet blått? Det er nemlig et par blå detaljer på kjolen. Ble veldig usikker nå. Håper noen kan hjelpe meg!
Catzy Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Hvis det er blå detaljer i kjolen, så er det fint å følge opp med andre blå ting som tilbehør. Hva med et blått sjal eller et skjerf, i stedet for bolero? Evt bare et lite blått tørkle i halsen. Du kan også se etter hårpynt, armbånd eller en nål til å ha på boleroen i blått. Hvis du har en Fretex el.l. i nærheten, kan du jo sjekke om du finner noe passende der, uten at det blir kjempedyrt.
Munachimso Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Synes helsvart antrekk er kjempeelegant om det gjøres riktig! Men om det er blå detaljer i kjolen hadde det sikkert vært fint med blå hårpynt / chunky armånd / ørepynt eller noe sånt. Du blir sikkert kjempefin!
Gjest pirjo Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Synes helsvart antrekk er kjempeelegant om det gjøres riktig! Men om det er blå detaljer i kjolen hadde det sikkert vært fint med blå hårpynt / chunky armånd / ørepynt eller noe sånt. Du blir sikkert kjempefin! Enig! Hvis klærne er veldig enkle, kan det være stilig med litt store øredobber til, synes jeg. Sølvsmykker er også fint til svart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå