Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Skal på Volare-party i kveld til en god venninne, og lurer derfor på om noen av dere kjenner produktene og har noe og anbefale?

Er litt teit, men jeg føler meg forpliktet til å kjøpe noe...

Hilsen Mosen -som egentlig ikke liker slike "partys"...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første: Du er overhodet IKKE forpliktet til å kjøpe noe. Husk at om du ikke kjøper noe denne gangen, kan det hende du kjenner bedre til produktene og vil kjøpe noe en annen gang. Derfor tror jeg Volare selgeren er fornøyd med å få vise fram produktene også, selv om de selvfølgelig lever av å selge!

Jeg kjenner til en del av disse produktene, og har også en venninne som begynte å selge dem pga at hun fikk god hjelp selv med diverse plager.

Hvis det ikke er noe spesielt du trenger, kan jeg nevne:

Aloe vera gele: Det finnes i hvert fall to typer; en som er så ren at du kan spise en teskje om du har vondt i halsen! Den er også brukende til mye forskjellig, innvortes og utvortes som det heter.

Gel forte, som er en grei aloe vera gele til utvortes bruk. Sår, solbrenthet mm.

Volares after sun er bare utrolig god; til og med mannen min forlanger å ha den med til syden eller på sjøen! Vi har vært uheldig og solbrent oss flere ganger, men får man smurt seg inn med denne kjølende geleen, slipper man å flasse av i store flak.

Solkremen er også veldig god, virker godt, men er egentlig altfor tung å smøre inn.

Har noen i familien problemer med flass, nøler jeg ikke med å anbefale "antidandruff" sjampoen. Flasshampo som fjernet flass hos min eldste sønn etter 1,5 ukes bruk og 3-4 hårvask. Det var helt utrolig! Den inneholder dødehavssalter. Skummer ikke, men gjør til gjengjeld jobben!

Dette var noen av de produktene som jeg synes er greie å ha i hus! Det er selvfølgelig mye jeg aldri har prøvd av det de selger. Selgeren presenterer produktene grundig; det er litt av tanken bak Volare, at man skal få skikkelig informasjon og dermed bli fornøyd, i stedet for at man bare kjøper et produkt i en selvbetjent butikk og ikke helt vet hva man trenger, og følgelig ikke blir fornøyd.

Rene reklamekampanjen for Volare, dette, men jeg er altså ikke forhandler, bare fornøyd kunde! :ler:

Skrevet

Jeg har prövd aloe vera-juicen, men den syns jeg ikke hadde noen virkning.

Er derimot godt fornöyd med en ansiktsvask som jeg kjöpte der, vet ikke hva produktet heter på norsk, men det er et 'såpestykke' og svamp til vask av ansiktet.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har også prøvd volare sin drikk med aloe vera, men virket fryktelig dårlig sammenlignet med annet merke.. gjelder stort sett for alle aloe-vera produktene, men ellers har de endel greie produkter...

Skrevet
Jeg har prövd aloe vera-juicen, men den syns jeg ikke hadde noen virkning.

Er derimot godt fornöyd med en ansiktsvask som jeg kjöpte der, vet ikke hva produktet heter på norsk, men det er et 'såpestykke' og svamp til vask av ansiktet.

Juicen må man visstnok bruke over en viss tid før man merker noen effekt, og jeg falt av lasset etter tre flasker...

Ansiktssåpen, heter ikke den mud-soap eller noe? Mørkegrønn, firkantet såpe. Den er veldig god!

Nå har vel Mosen allerede vært i Volare selskapet, så nå er vi spente på om det ble noen handel på deg? :ler:

Skrevet

Jeg har prøvd ALT som nevnes her. hehe Jeg skulle liksom selge det en gang, men det ble ikke til det, jeg er nok en bedre kunde. :wink:

"Kombikremen" er KJEMPEBRA og skal vare 6 år før den blir harsk.

Juicen hadde jeg ikke tålmodighet til og drikke, også smakte den pyton den med c-vitaminer.

After-sun har jeg enda og den er knallbra.

Min lille nevø bruker Volare`s-babyprodukter. Min ikke fullt så lille nevø vil bare bruke "kombikremen" som nå er døpt til "Tante-kræmmen". :blunke:

Mud-soap brukte jeg lenge. Drøy og bra ansiktsprodukt. Kvisene KAN komme fram når man begynner og bruke den, men de forsvinner helt hvis man bare fortsetter. Altså alle dere bruder der ute: IKKE begynn og bruk den like før den store dagen.

En venn av meg med psoriasis har vært veldig fornøyd med Volares produkter. Juice og kombikrem f.eks.

Et minus for min del: Shampoen! Den passa ikke til meg, dessverre.

Vel, tror jeg stopper her nå. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Da har jenta handlet for over 1000 kr.

Hjelp, det var ikke helt planlagt, men "det ble bare sånn!" :sjokk:

Har kjøpt ansiktsåpa, gel, kombikrem, leppepomade og en flaske juice -som påstått skal hjelpe mot herpesmunnsår...???

Ja, ja, nå skal jeg bli fin :D

Takk for alle svar, hyggelig å få tips og råd på så kort tid!!!

Hilsen Mosen

Skrevet

:hoho: Det var jenta si som ikke skulle ha noe, ja...

Vel, det er gode produkter du har kjøpt, i alle fall!

Gjest Anonymous
Skrevet

Juicen må man visstnok bruke over en viss tid før man merker noen effekt, og jeg falt av lasset etter tre flasker...

Tre flasker uten virkning?? Høres sprøtt ut.. prøvde Volare i seks uker uten virkning for ett år siden. Prøvde et annet merke for tre uker siden, og har merket stor virkning allerede!

Skrevet

Tre flasker uten virkning?? Høres sprøtt ut.. prøvde Volare i seks uker uten virkning for ett år siden. Prøvde et annet merke for tre uker siden, og har merket stor virkning allerede!

Fikk beskjed om at det lönte seg å pröve minst to flasker for å få sikker virkning. Er snart ferdig med den andre og har ikke merket noen endring på noen som helst måte, så jeg tror jeg lar det bli med det..

Hvilket merke har du prövd som du er så fornöyd med, gjest?

Skrevet

Ansiktssåpen, heter ikke den mud-soap eller noe? Mørkegrønn, firkantet såpe. Den er veldig god!

Nei denne såpen er lysegrönn, men det er noe veldig lignende, fikk inntrykk av at de såpene skulle ha lignende effekt. Har ikke brukt min så mye enda, men er fornöyd forelöpig!

Skrevet

Det stemmer; det er visst en lysegrønn såpe også...

Jeg har bare prøvd den mørkegrønne. Den ser kanskje ikke så veldig eksklusiv ut, men huden føltes veldig ren etter bruk.

Gjest Anonymous
Skrevet

Fikk beskjed om at det lönte seg å pröve minst to flasker for å få sikker virkning. Er snart ferdig med den andre og har ikke merket noen endring på noen som helst måte, så jeg tror jeg lar det bli med det..

Hvilket merke har du prövd som du er så fornöyd med, gjest?

Tror nesten jeg må registrere meg her. Har brukt FLP sin aloe vera, og er veldig fornøyd med den.

• 5 år senere...
Gjest Raptuza
Skrevet

Mi svigermor brukar Volare, men no har selskapet skifta navn til Cosmopharma(har egen nettside). Har ikkje sjølv brukt noko derifrå men svigermor er trufast til Allround-kremen med aloe vera og solfaktor!

Skrevet

Leppepomaden deres er verdens beste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...