blå Skrevet 28. april 2003 #1 Skrevet 28. april 2003 Har noen en god oppskrift på pizza som kan halvstekes og fryses? Skal ha gjester, men trenger å gjøre i stand alt på forhånd.
liva Skrevet 28. april 2003 #2 Skrevet 28. april 2003 Barmen og Jamie (i tillegg til Moi, så vidt jeg husker) Har alle hatt programmer der de frøs ned pissabunnen før de stekte den. Her er linken til Barmen sin "frossenpizza" http://www.nrk.no/mat/1398795.html
Gjest Starya Skrevet 28. april 2003 #3 Skrevet 28. april 2003 Digresjon: Nå kom jeg til å tenke på den beste pizzaen jeg har spist.. Den laget jeg på lørdag. Oh mama. Jeg er så sulten, atte..
Daisy Skrevet 29. april 2003 #4 Skrevet 29. april 2003 Du kunne ikke tenke deg å dele "oppskriften" på lørdagspizzaen din, vel??? Begynner å bli lei av den samme gamle........ Er også på jakt etter en litt sprø god bunn....... Gleder meg allerede
Gjest Starya Skrevet 29. april 2003 #5 Skrevet 29. april 2003 Eh, er det meg du mener? Du bør vite at jeg er av den typen som synes "norsk" pizza med kjøttdeig, tomatpure og masse ost er knallgodt.. Uansett, den jeg lagde lørdag var forholdsvis ordinær, men uansett. Jeg stekte en halv løk, et par fedd hvitløk og kjøttdeig, tilsatte en boks tomater og lot det putre vel og lenge. Smakte til med salt, pepper og chilipulver. Og en dæsj tomatpure. Hev i noen pølseterninger for å få de ut av kjøleskapet. Bunnen er helt ordinær, vann, mel, gjær og olje. Jeg synes den var knallgod, og akkurat slik jeg liker det. Guttungen var overbegeistret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå