Gå til innhold

Lugging?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Litt her, litt på film, igjennom prat med andre har jeg skjønt at å bli lugget under sex vistnok er skikkelig turn-on for noen.

Jeg skjønner ikke helt det der, er det sexy å bli dradd i håret?

Det er jo bare -for meg- vondt!

Kan noen hjelpe meg å skjønne den "greia" der?

Ble litt nysgjerrig og vil utvide horisonten litt...

Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Hos meg så foregår det kun litt lugging, eller mer draing i håret om jeg suger han og sånn. Ikke alltid, men av og til så kan han ta tak og dra meg i håret bakover samtidig som han presser kuken inn i munnen min. Deilig det :)

Skrevet

Så bildet i hodet mitt hvor han står igjen med halve håret hennes i hendene stemmer ikke?

Skrevet

Jeg og min partner driver lettere SM. I den forbindelse er lugging en av flere måter å utøve makt på. Det er faktisk svært mange kvinner som synes det er godt å bli lugget litt eller at man for eksempel tar tak i håret og styrer kvinnen under oralsex. Det er svært få som liker å bli lugget smertefullt. De finnes de også. :)

Skrevet

Jeg liker også godt å bli lugget. Det har litt mer med kontrollen han har over hodet mitt enn selve luggingen. Men jeg liker også smerte, så den vondten som kommer av lugging gjør meg ingen verdens ting :sjarmor:

Skrevet
Jeg og min partner driver lettere SM. I den forbindelse er lugging en av flere måter å utøve makt på. Det er faktisk svært mange kvinner som synes det er godt å bli lugget litt eller at man for eksempel tar tak i håret og styrer kvinnen under oralsex. Det er svært få som liker å bli lugget smertefullt. De finnes de også. :)

Å bli tatt tak i og styrt under suging er jo skikkelig opphissende synes jeg og.

Driver med lettere S/M vi og, og det hender han styrer meg slik, men har til gode og bli ordentlig dradd i håret.

Heldigvis....

Skrevet

Jeg liker også å bli lugget litt, hvis han tar meg bakfra og tar alt håret mitt i ene hånda og kjører på. M-mm! :)

Skrevet

Ingen damer jeg har lugget har reagert på noen annen måte enn... la meg kalle det seksuelt aggressivt :)

Skrevet

Jeg blir også seksuelt aggressiv av lugging...mmmmmm:)

Skrevet

Det å bli skikkelig lugget høres bare fælt ut, men å bli dradd litt i håret når man blir tatt bakfraevt ved suging....

Tror det skal prøves ut....

Skrevet

jeg eeeeelsker å bli lugget under sex! spesielt om jeg blir tatt bakfra, men det er viktig at han holder ganske tett inntil hodet, og ikke utti tuppene... er kanskje litt sært å være kravstor til lugginga...:P at han styrer meg når jeg suger er ekstremt opphissende! bli også supertent hvis han tar tak i håret mitt og holder meg fast mens han kysser meg...

Skrevet

Jeg oppdaget lugging for bare et par uker sida, og merka at jeg likte det veldig godt! Var ikke under suging, så det veit jeg ikke om jeg liker ennå....men under vanlig misjonær, han tok godt tak i håret mitt og dro oppover! Deilig :sjarmor: Men som brukeren over her sier, det må være helt inne ved hårrota, ikke ute i tuppene!

Skrevet

Lugging som i "holde fast i håret og kanskje dra litt" er digg. Å røske skikkelig tak i håret og nøkke til så man står igjen med fullt av hår i neven er derimot -ikke- digg.

Så man må se ann graden av lugging.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...