lille katt Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Har Jif-mopp, som jeg bruker til tørr- og våtmopping. Til gulvvask bruker jeg bare våtmopp som jeg vrir opp i varmt vann, synes det funker bra. På kjøkkenet tørker jeg ofte over for hånd, fordi det der er litt skitnere. Men nå når det er småbarn i huset er det jo litt flere fett- og fingermerker rundt omkring på parketten. Synes ikke våtmopp + vann klarer å fjerne disse, må liksom gnikke noe voldsomt. Er det da man bruker spray&mopp? Og hvordan gjør man det, sprayer man på store flater før man mopper, eller bare "lokalt" der man ser en flekk? Noen erfarne spray&mopp-brukere som kan si meg hvordan de gjør det?
Arkana Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Jeg sprayer jevnt overalt, ikke bare på flekker (men det kan du jo gjøre akkurat som du vil), etterhvert som jeg vasker.
Gjest Bloom Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Når jeg brukte den sprayet jeg ett og ett område av gangen ettersom jeg ble ferdig.. Men jeg har slutta med jif moppen, syns den funka dårlig på gulvet her. Og den sprayen syns jeg lukter helt forfærdelig. Nesten som herre parfyme.
lille katt Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2008 Nå har jeg altså brukt Jif spray og mopp. Og jeg ler meg ihjel. Jeg har en teori om Lilleborg: Et produkt har gått ut av produksjon/salg. For eksempel den gode gamle DobbelDusch. Eller Axe dusjsåpe. Lilleborg har fått tak i 100 000 paller til en latterlig lav pris. "Hva skal vi med alle disse dusjsåpene?" spør direktøren. "Joda", sier produktsjefen, "vi vanner det ut, tømmer det på flasker, og selger det som et eller annet folk tror de trenger. Hva med spray til å spraye på gulvet når man våtmopper??" Noen som støtter teorien min?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå