Gjest Små lysende sjødyr Skrevet 27. april 2003 #1 Skrevet 27. april 2003 Jeg skal til 2 bryllup til sommer, og jeg har ingen kjole. Jeg har aldri før vært på en bryllup, og aner ikke hva slags kjole jeg bør ha. Det eneste tipset jeg har fått er at den skal ikke være hvit (for bruden er hvit), og den skal ikke være svart (for det er for begravelser). Har noen noe ideer om hvor jeg kan finne fine kjoler til å bruke i brylluper? Går det med en sommer kjole? Maja
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2003 #2 Skrevet 28. april 2003 Det som først og fremst er viktig er å sjekke om det står antrekk på invitasjonen. Gjør det det, anbefaler jeg deg å følge den. Gjør det ikke det, ville jeg spurt brudeparet om de synes. Jeg liker i hvert fall ikke å komme verken for overpyntet eller for underpyntet. Hvis du med sommerkjole mener en enkel, blomstrete kjole i bomull som går til rett under kneet, synes jeg du skal velge noe finere. Ser du hører til i Oslo. Ta deg en tur til butikken i Slottspassasjen (rett over ene inngangen til Steen & Strøm). Der er det stort utvalg i selskapskjoler og de kan sikkert gi deg tips om hva som passer. Dersom du velger en ganske enkel kjole, kan du bruke den i begge bryllupene. Evt. bare variere med sjal, annen farge på tilbehør osv. Butikker som Match, Vic osv. pleier også å ha en del kjoler som jeg synes passer i bryllup. Hilsen Lille meg
@shygirl@ Skrevet 28. april 2003 #3 Skrevet 28. april 2003 Hei. Fant akkurat en fin plass på nettet hvor de har kjoler, de har også en butikk i Horten. www.kjolesalongen.no Lykke til!
@shygirl@ Skrevet 28. april 2003 #4 Skrevet 28. april 2003 Hmm.. Det ble feil... Prøver igjen. www.kjolesalongen.com
Gjest Små lysende sjødyr Skrevet 1. mai 2003 #5 Skrevet 1. mai 2003 Takk for hjelpen. Tipsene var nyttige. Maja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå