Gå til innhold

Feriepenger og skattepenger......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som må bruke alle feriepengene og eventuelt skattepengene til bryllupet?

Eller har dere spart?

Vi må bruke disse pengene til det!!

Det er egentlig litt kjipt! Men men vi vil jo gifte oss nå, så da er det bare å punge ut,og være blid. Håper å få litt penger i bryllupsgave så vi kan få oss en liten ferie. Vi fikk jo heldigvis igjen endel på skatten da!1212[ Dette Innlegg er endret av: anka den 2002-04-06 20:17 ]

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Vi har kalkulert med å bruke penger vi får igjen på skatten, ja. Det må nok til.

B.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi bruker feriepengene våre til det.

Skattepengene går til "renovering" av huset før sommeren.

Eller det vil si, hans skattepenger... Dumme likningskontoret gav meg restskatt på 188 kr (slipper å betale, da icon_smile.gif )

Skulle så gjerne hatt råd til byllupsreise, men vi får heller ta det igjen til neste år.

Skrevet

Ble visst anonym på innlegget over...12

Gjest lilletroll
Skrevet

Ja, skatte og feriepengene går nok med....vi har ikke spesielt god råd, så vi har ikke hatt noen mulighet til å legge til side og spare opp noe....12

Gjest svenskbrud
Skrevet

Har inte tänkt på detta. Hm.. tål att tänka på när pengarna kommer. Tack för tipset!

Skrevet

Vi har spart ganske lenge, ( over ett år) til dette. Men vi kommer også til å bruke en del av skatte- og feriepengene.

Det koster jo en del når vi har stor familie!!

Klem fra Denise

Skrevet

skattepenger,feriepenger,tomflasker, you name it!!12

Skrevet

Skal kanskje kjøre pirat-taxi og plukke jordbær.... panikk!

Neida, det går nok bra:)12

Skrevet

Vi fikk ikke noe særlig skattepenger vi icon_frown.gif

Det meste av feriepengene gå nok med ja, men vi får ta ferien hjemme icon_smile.gif

Lykke til videre i planleggingen alle sammen icon_smile.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Tussilago den 2002-04-07 12:21 ]

Gjest Anonymous
Skrevet

Fikk baksmell på 2000 og han fikk igjen på skatten .) men vi slipper å bruke skattepengene og feriepengene. Vi har spart og spart i lange tider og har opparbeidet nok penger til det vi skal betale av bryllupet.

12 dager igjen12

Skrevet

Vi bruker alle feriepengene mine + 7000 av det jeg fikk igjen på skatten.DA har vi kommet opp i 75000kr,som vi håper holder icon_smile.gif

Skrevet

Vi har spart kontantstøtte, og vil også bruke alt annet hva vi klarer å spare opp. Får håpe det blir litt til overs!!!!

Skrevet

Vi skal gifte oss neste sommer, så vi kommer nok til å bruke skattepenger både i år og til neste år.(forutsatt at vi får igjen da). Kommer nok også til å prøve å spare litt av feriepengene som vi får i år.

Vi skal få sponsing fra begge sider, men vi vet ikke hvor mye de har tenkt å gi oss, så vi må spare mest mulig.

Skrevet

Tusen takk for supre foreldre som betaler bryllupet. Det gjør at vi kan konsentrere oss om å bruke penger på det nye huset.... icon_smile.gif12

Skrevet

Vi er så "lure" at vi gifter oss nå i april. At vi ikke tenkte på å vente til skattepengene kom icon_wink.gif

Neida, her går det av gubbens lønning. Ikke så lett å få det til når vi er fire stykker som skal leve av de pengene. 12

Skrevet

Blr nok til å bruke litt feriepenger og skattepenger ja.... Bryllupsreisen ble såpass dyr så selv med hjelp fra foreldre må i alle fall jeg bruke disse pengene... (Min kjære er flinkere å spare enn meg icon_smile.gif )12

Gjest gjest 0
Skrevet

Har dere fått selvangivelsen allerede?? Er den sendt ut?

Jeg vil også ha!!!12

Skrevet (endret)

*

Endret av Fakse
Skrevet

Vi slipper å bruke skattepenger og feriepenger. Men derimot må vi bruke en god del penger fra lønningene våre de neste månedene. Denne måneden : 9000 kr. *stønn* Kommer til å bli en tøff måned, gitt. Men - det er da verdt det icon_smile.gif 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...