Gjest forfatterspire Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 BOB-LEIF Det var en gang en fyr som het Bob-Leif. Det navnet hadde han fått fordi han bodde i en skitten, tarvelig bobil. Bobil-Leif. Han var ikke så pen, han hadde et arr på overleppen for han var født med hareskår. Han hadde aldri vært nær en dame noensinne. Han druknet sine sorger i øl. Øl var hans beste venn. Han hadde en ekkel hund som het Bjeff. Ironisk nok bjeffet den aldri. Den fikk kotelettrestene til Bob-Leif, blandet med Frolic-fôret fra nærbutikken, Lidl. Han overlevde på sosialtrygd, de på NAV ville helst ikke ha kontakt med ham, for han stinket så jævlig, og de bare gav ham penger for å slippe å ha noe med ham å gjøre. Dette utnyttet Bob-Leif til fulle. Han skremte alle med den fule looken sin. Hvis noen så på ham av delvis avsky stirret Bob-Leif på dem med killer-blikket sitt. Da så straks alle ned i asfalten. Gjennom årene hadde Bob-Leif blitt en profesjonell lommeboksnapper. Fortsettelse følger Hva synes dere? Jeg vurderer en fremtid som forfatter.
Gjest Gitte Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Fantastisk lesning! Jeg hadde definitivt kjøpt boka di om du opprettholder det nivået!
Gjest forfatterspire Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 ÅÅ, tusen takk!! Nå ble jeg kjempeglad..
The Kitten Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Jeg håper virkelig ikke du er seriøs nå. Det ser jo ut som noe en syvåring har skrevet. Skjønt hvis du er syv år er det bra, men det er du vel ikke?
Gjest *Mim* Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Jeg håper virkelig ikke du er seriøs nå. Det ser jo ut som noe en syvåring har skrevet. Skjønt hvis du er syv år er det bra, men det er du vel ikke? Tja, du skal ikke se bort fra at det er ganske nær den mentale alderen.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 Dette hadde jeg ikke engang lest på toalettet !
Gjest Gitte Skrevet 30. januar 2008 #8 Skrevet 30. januar 2008 Jeg håper virkelig ikke du er seriøs nå. Det ser jo ut som noe en syvåring har skrevet. Skjønt hvis du er syv år er det bra, men det er du vel ikke? Hvis denne var til meg, må jeg få si at jeg var ironisk
The Kitten Skrevet 30. januar 2008 #9 Skrevet 30. januar 2008 Hvis denne var til meg, må jeg få si at jeg var ironisk Nei, den var ikke til deg. Jeg skjønte at du var ironisk.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 30. januar 2008 #10 Skrevet 30. januar 2008 Kanskje du burde telle hvor mange av setningene du innleder med "han"? Innholdet tror jeg det er like greit å ikke kommentere.
mysan Skrevet 31. januar 2008 #11 Skrevet 31. januar 2008 Det finnes skrivekurs du kan ta i brevfom hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå