Gå til innhold

Vurder en tekst

Anbefalte innlegg

Gjest forfatterspire
Skrevet

BOB-LEIF

Det var en gang en fyr som het Bob-Leif. Det navnet hadde han fått fordi han bodde i en skitten, tarvelig bobil. Bobil-Leif. Han var ikke så pen, han hadde et arr på overleppen for han var født med hareskår. Han hadde aldri vært nær en dame noensinne. Han druknet sine sorger i øl. Øl var hans beste venn. Han hadde en ekkel hund som het Bjeff. Ironisk nok bjeffet den aldri. Den fikk kotelettrestene til Bob-Leif, blandet med Frolic-fôret fra nærbutikken, Lidl. Han overlevde på sosialtrygd, de på NAV ville helst ikke ha kontakt med ham, for han stinket så jævlig, og de bare gav ham penger for å slippe å ha noe med ham å gjøre. Dette utnyttet Bob-Leif til fulle. Han skremte alle med den fule looken sin. Hvis noen så på ham av delvis avsky stirret Bob-Leif på dem med killer-blikket sitt. Da så straks alle ned i asfalten. Gjennom årene hadde Bob-Leif blitt en profesjonell lommeboksnapper. Fortsettelse følger

Hva synes dere? Jeg vurderer en fremtid som forfatter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantastisk lesning! Jeg hadde definitivt kjøpt boka di om du opprettholder det nivået!

Gjest forfatterspire
Skrevet

ÅÅ, tusen takk!! Nå ble jeg kjempeglad.. :danse:

Skrevet

Jeg håper virkelig ikke du er seriøs nå. Det ser jo ut som noe en syvåring har skrevet. Skjønt hvis du er syv år er det bra, men det er du vel ikke?

Skrevet
Jeg håper virkelig ikke du er seriøs nå. Det ser jo ut som noe en syvåring har skrevet. Skjønt hvis du er syv år er det bra, men det er du vel ikke?

Tja, du skal ikke se bort fra at det er ganske nær den mentale alderen. :)

Skrevet

Venter i spenning på fortsettelsen..... :sjenert:

Skrevet

Dette hadde jeg ikke engang lest på toalettet !

Skrevet

Hvis denne var til meg, må jeg få si at jeg var ironisk

Skrevet
Hvis denne var til meg, må jeg få si at jeg var ironisk

Nei, den var ikke til deg. Jeg skjønte at du var ironisk.

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Kanskje du burde telle hvor mange av setningene du innleder med "han"? Innholdet tror jeg det er like greit å ikke kommentere.

Skrevet

Det finnes skrivekurs du kan ta i brevfom hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...