MBelucci Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Dermal clay cleanser eller Special cleansing gel fra Dermalogica. Jeg har noen kviser.Og litt overflOdig olje. Jeg vil i tillegg bruke precleanse.
Rexina Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Har bare testet Special Cleansing Gel av de to du nevner, men i fölge makeupalley virker Dermal Clay veldig uttörrende. Hvis jeg var deg ville jeg prövd den förste jeg nener. Den er for kombinasjonshud:) (har kviser jeg også, og får det lett av produkter, men SCG er genial:D)
MBelucci Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2008 Har bare testet Special Cleansing Gel av de to du nevner, men i fölge makeupalley virker Dermal Clay veldig uttörrende. Hvis jeg var deg ville jeg prövd den förste jeg nener. Den er for kombinasjonshud:) (har kviser jeg også, og får det lett av produkter, men SCG er genial:D) Bruker du fortsatt SCG?
Rexina Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Ja jeg bruker den fortsatt, for jeg liker den kjempegodt, men har en liten pröveperiode med Ultracalming nå for å se om den funker bedre. Blir litt röd og törr om vinteren, og har ennå ikke en ordenltig god fuktighetskrem. Venter på SSC, men har Active moist. Den er for lett for meg.
mee mee Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Dermal clay cleanser eller Special cleansing gel fra Dermalogica. Jeg har noen kviser.Og litt overflOdig olje. Jeg vil i tillegg bruke precleanse. Har bare prøvd scg, og den var og er kjempefin for meg! Kvisene kommer sjeldent nå og huden har stabilisert seg veldig etter å ha brukt den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå