Gjest Gasse Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Hva slags blomster er passende å sende til en dame som er alvorlig syk? Det er "business" og det er viktig at det ikke kan tolkes som noe romantisk.
Catzy Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Sjekk med blomsterhandlerne, de har gjerne forslag til forskjellige buketter til forskjellige formål. Mange blomsterhandlere har bilder av bukettene på internett. Ellers er vel tulipaner rimelig safe, uten at det kan tolkes romantisk. Styr unna roser.
Gjest Gasse Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Sjekk med blomsterhandlerne, de har gjerne forslag til forskjellige buketter til forskjellige formål. Mange blomsterhandlere har bilder av bukettene på internett. Ellers er vel tulipaner rimelig safe, uten at det kan tolkes romantisk. Styr unna roser. Takk! Jeg hadde håpet jeg kunne bestille over nettet og slippe å dra innom en blomsterhandler i morgen. Tulipaner er fint. Har du forslag til farve? For meg betyr rødt kjærlighet, hvitt død og gult gift. Ikke akkurat noe jeg ønsker å sende. Men gult går vel til tross for mine litterære assosiasjoner? Kan man kanskje ta flere farver? Her fant jeg månedens bukett på Interflora. Funker det?
Munachimso Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Rosa tulipaner er veldig fint synes jeg. Også er de bukettene med forskjellige farger veldig fine og lyser opp
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Funker det? Ja, den var veldig fin. Blir nesten litt rørt av omtanken din for denne dama. Så fint å se omtanken du legger ned i at det skal bli riktig.
Catzy Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 Den buketten var fin. Ellers er variasjoner av lilla og rosa greit. Eller sånne tofargede.
Gjest Gasse Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 Takk for mange svar. Jeg er en stor tulipanfan, og har en mengde av dem som lurer der nede i telen og skal vise sin prakt til våren. Men når det kommer til snittblomster og buketter er jeg helt lost. Uansett, det blir tulipaner. Her fant jeg en rekke andre. Tenke, tenke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå