Paprika Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Mange vil nok kalle meg utålmodig, men nå er jeg så lei av å vente på de to blå strekene. Tok ut hormonspiralen for ca ett år siden. Ble gravid i sommer, men det endte med en MA :gråte: Har alltid trodd at når en har en SA eller MA så blir en relativt fort gravid igjen siden kroppen da er klar, og for andre jeg kjenner har det og vært sånn, men selvfølgelig ikke for meg... Har to barn fra før. Første var ikke planlagt og nr to ble jeg ganske fort gravid med. Men denne gangen skulle det vise seg å være vanskeligere. Kan jo skyldes alderen og, er jo passert 30 og ikke akkurat i kanonform. Får bare fortsette å prøve og håpe. IKM er om en uke, så kanskje jeg kan håpe denne gangen, men tror nok ikke det da vi bomma litt på EL denne gangen.... Lite hjertesukk
theamoren Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 huff da.. stakkars men er jo hjelp å få da.. du kan jo gå til legen.. hvis dere har prøvd i ett år.. Finnes jo en del gode "kjerringråd" også.. bare let her inne så finner du masse tips.. det har jeg gjort.. men kan jo være du har prøvd det meste da.. har hørt at det er en del som strever etter abort jeg.. men også hørt det motsatte så.. er vel individuellt. men har hørt mest at en kan streve litt.. men lykke til hvertfall... håper det går bra for deg snart!
Paprika Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2008 Var inne på kjerringråd tråden her og ser at mange bruker slimløsende hostesaft. Gjett hvem som skal på apoteket i morgen :-) Grapefrukt juicen liker jeg veldig godt og drikker en del, men jeg har aldri tenkt på at jeg skal drikke den rett under EL, men det skal det bli endringer på gitt :-) Litt mer optimistisk i forkant av neste PP nå kjenner jeg. Takk for svar.
Gjest Gjest_mamma1_* Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Hei, føler meg i samme båt som deg her. Har to friske barn, yngste er 8. Ble gravid i sommer, hadde en MA, og trodde som du at da er det lett å bli gravid igjen, nå er det snart februar og har ennå ikke blitt gravid... Fatter det ikke jeg heller.....
Paprika Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2008 Yngst min er og 8. Blir forhåpentligvis vår tur og snart. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå