Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er forskjellen mellom disse?Hva er best rett og slett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke forskjellen, men jeg valgte (ufrivillig) Double Wear. I følge hun i parfymeriet var DW den mest holdbare.

Har hørt at fargene til Dior ikke er noe fine, dette gjelder visst også Forever. Har aldri vært fornøyd med foundationer fra dior.

Veldig fornøyd med Double Wear, i dag har jeg tatt på veldig lite og huden min ser naturlig og silkemyk ut. :)

Skrevet
Jeg vet ikke forskjellen, men jeg valgte (ufrivillig) Double Wear. I følge hun i parfymeriet var DW den mest holdbare.

Har hørt at fargene til Dior ikke er noe fine, dette gjelder visst også Forever. Har aldri vært fornøyd med foundationer fra dior.

Veldig fornøyd med Double Wear, i dag har jeg tatt på veldig lite og huden min ser naturlig og silkemyk ut. :)

Leste i noen innlegg fra ang denne foundation.Og du har shell beige?Men hvordan hudtone har du?gultonet?blir du litt solbrent om sommeren?

Skrevet (endret)
Leste i noen innlegg fra ang denne foundation.Og du har shell beige?Men hvordan hudtone har du?gultonet?blir du litt solbrent om sommeren?

Jeg har en lys hudfarge på vinteren, hun på parfymeriet sa jeg var litt gyllen... Blir ganske brun om sommeren selv om jeg er lys med blå øyne. Se avataren, ca sånn ble shell beige på meg. Litt for mørk nå på vinteren, men ikke så det ble skille eller stygt. Og den blir nok en halv nyanse lys på sommeren, men det liker jeg..

Endret av amles
Skrevet

Hmm...trur den blir litt feil til meg kanksje.Jeg har lik hudtone som paris hilton(ehhh)

trur du den vil passe...?

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Litt OT, men jeg må få protestere; fargene til Dior generelt stinker (og vel så det), men de har skjerpet seg, og fargene i Forever er veldig hudvennlige. Jeg har medium, litt gultonet hud, og hadde 031 (måtte reklamere fordi jeg ikke tålte den=>tørr, sensitiv hud), og til lysere hud vil nok 021 være kjempebra.

Skrevet
Jeg har en lys hudfarge på vinteren, hun på parfymeriet sa jeg var litt gyllen... Blir ganske brun om sommeren selv om jeg er lys med blå øyne. Se avataren, ca sånn ble shell beige på meg. Litt for mørk nå på vinteren, men ikke så det ble skille eller stygt. Og den blir nok en halv nyanse lys på sommeren, men det liker jeg..

bestillt jeg nu,whatever:)

Gir den bort til en venninne hvis jeg ikke passer den:)

Skrevet

Mulig det.. Bare leste på Makeupalley at fargene ble disset, også på Forever.

Da jeg var på parfymeriet sist gang, hadde de kun 3 farger igjen av Forever. (Disse var mørke og rosa-aktige.)

Kunne ikke finne 021 på Dior sine hjemmesider? Link

Paris Hilton er veldig gyllen er hun ikke? Synes fargene til Dior (linken) ser mer gyllene ut enn Estee Lauder sine.Link-Esteelauder

Skrevet

Får håpe du blir fornøyd..

Det var ihvertfall den mest gyllene hun i parfymeriet viste meg.. :)

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Hmm, jeg mener det finnes en farge som heter 021 Linen? Hvis du veksler mellom ulike nasjonaliteter på Dior-siden, varierer fargeutvalget. Skikkelig forvirrende.

Jeg har aldri funnet noen bra match hos EL; fargene der virker veldig rosa.

Skrevet

Hmmm.. Tror nesten jeg må prøve Forever også.

Uansett er jeg veldig fornøyd med Double Wear! Jeg har aldri vært fornøyd med foundation de siste årene, og da har jeg prøvd alt fra la praire til maxfaktor til mineralsminke.

Eneste jeg har vært fornøyd med er Color clone.

Skrevet
Mulig det.. Bare leste på Makeupalley at fargene ble disset, også på Forever.

Da jeg var på parfymeriet sist gang, hadde de kun 3 farger igjen av Forever. (Disse var mørke og rosa-aktige.)

Kunne ikke finne 021 på Dior sine hjemmesider? Link

Paris Hilton er veldig gyllen er hun ikke? Synes fargene til Dior (linken) ser mer gyllene ut enn Estee Lauder sine.Link-Esteelauder

har du en kald tone?

Gjest pirkeline
Skrevet

Hey, dere. Jeg må få presisere at jeg synes fargene til Dior er veldig bra. Jeg tenker på concealer-pennen, og liquidfoundationen og pure light. jeg bruker 100, men nå tror jeg jammen jeg er litt for lys for den, og. Bruker også chanel sin 10 limpide.

Clinique og Estee Lauder derimot, de STINKER på meg. Så ikke babl om at de ikke er fine i fargen, takk. Jeg får skikkelig porselen finish av de.

Tror nok heller det er dere som har en helt weird hudfarge.

Takk for meg

Skrevet
har du en kald tone?

Nei, jeg er gyllen i huden..

Hvis du har et brukernavn så kan jeg sende deg et bilde..

Skrevet

Aporopo stinker.. Da jeg hadde på meg Dior Eclat og skulle vekke mannen min, lurte han på hva det var som stinket grønnsåpe.. hehe! Nye kremen min svarte jeg.. ;)

Skrevet
Aporopo stinker.. Da jeg hadde på meg Dior Eclat og skulle vekke mannen min, lurte han på hva det var som stinket grønnsåpe.. hehe! Nye kremen min svarte jeg.. ;)

grønnsåpe.. haha

stemmer nok det

Skrevet
Nei, jeg er gyllen i huden..

Hvis du har et brukernavn så kan jeg sende deg et bilde..

okei:)Ett uten sminke...okey:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...