Gjest Gjest_Linnea_* Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 min kjæreste og jeg trivdes ilag ,noe han bekreftet ved komme ofte til meg og jeg så hans kjærlighet i øya hans..han var snill og go og alt mulig. plutselig endrer ting seg i livet hans. han gjennomgår noe(vil ikke helt si hva d er men en omveltning.) han får ny jobb,ansvar firmabil osv. og nå flyttet. og siste mnd har vi knapt sett hverandre.. ikke vil han snakke om ting for han er sånn type mann som ikke klarer snakke om følelsesting el. så hvis jeg sier jeg har behov for snakke sier han at han skal prøve komme ,men så er det alltid noe annet så han ikke kommer. vil vite hva som skjer med oss.. men når jeg sier at jeg ikke kan ha det slik..- sier han er så gla i deg,vil ikke miste deg.. ol. men han viser ikke dette !! så er blitt mye sms siden det svarer han på . og uansett hva jeg skriver svarer han at jeg er så go og fin.vakreste jenta osv. koselig høre ja men er det tøv? han sa også jeg burde se han i øya for da så jeg hvor gla han var i meg.. men ser han jo ikke nå for tiden da. sier menn slik hvis de ikke vil mer..?vitsen? dvs hvis jeg sier jeg orke rikke dette så svare med gla i deg bla bla.. og vil han miste meg men sier det motsatte? er helt forvirret han er helt i sin egen verden nå egoverden liksom- bare opptatt med livet sitt..spurte om han vil se andre damer da svarte han nei er bare en for meg men MEN er ekkelt høre dette når det ikke skjer noe fremgang. han sa også at det ble nok bedre etetrhvert men ser ingen innsats el snakk om hva som kan gjøres. sliter litt med avstander også.. han er ferdig jobb 18.00 og jeg bor ca 1,5 time unna .. så blir jo tre timer kjøre eventuellt. uansett han er opptatt i helgene også med seg og sitt enten det er søsteren som skal feires for et el annet,bilen sin,selge biler eller alt mulig. fikk en koselig sms etetr han vært stille lenge da ble jeg så gla men blir fort skuffa igjen... siden han tror vi har all verdens med tid..mulig han mener han må ordne sine ting før han tar fatt i oss igjen? kan menn tenke slik sette damer på hold mens de fixer livet sitt.. burde en ikke si fra da- at en trengte pause ol?vet ikke om jeg venter på en som mener det.... med ord mener han det jo men hvor er han?ikke her..
Gjest Gjest_tia_* Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Dump han først du, han kommer til å dumpe deg om en stund. Er menn glad i en dame, så prøver de også å holde på henne. Skal prøve å ikke såre deg for mye, noe som du tydeligvis allerede er. Han bedriver en lek med deg, ellers så ville han selvfølgelig ha sett deg iallefall i helgene. Hadde jeg vært deg så hadde jeg dumpet han, da går du iallefall ut av forholdet med æren i behold. Være blir det om han forteller deg eller at du får høre av andre at han har hatt et forhold på si. Gå nå, jo fortere jo bedre. Lykke til. Ikke lett å gå, men du kommer over det
Gjest Gjest_linnea_* Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Dump han først du, han kommer til å dumpe deg om en stund. Er menn glad i en dame, så prøver de også å holde på henne. Skal prøve å ikke såre deg for mye, noe som du tydeligvis allerede er. Han bedriver en lek med deg, ellers så ville han selvfølgelig ha sett deg iallefall i helgene. Hadde jeg vært deg så hadde jeg dumpet han, da går du iallefall ut av forholdet med æren i behold. Være blir det om han forteller deg eller at du får høre av andre at han har hatt et forhold på si. Gå nå, jo fortere jo bedre. Lykke til. Ikke lett å gå, men du kommer over det huff hvorfor skal de si :vil ikke du skal gå fra meg....når en spør de, om en bare skal gå... hadde det ikke vært lettere si sannheten da...???? trur ikke han møter andre han er litt sær og vanskelig av seg--- ikke kvinnejeger såvidt jeg vet...bare så opptatt av seg selv .... :s desverre er jeg så gla i han ..hatt vondt hver dag hele jan-- men at han sa ikke gå ol ga meg bittesmå håp.. når en ikke har annet klamrer en seg til håp...
Gjest StockDama Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Be han vise at han mener det, ellers gidder du ikke mer?
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Jeg tror ikke han leker med deg som noen her mener. Du har sett før at han er veldig glad i deg, og han sier mange fine ting til deg. Problemet er at han er egoistisk og forventer at du skal sitte på gjerdet og vente. Om du i tillegg ikke stiller så konkrete krav, så kan han fortsette å holde på med sitt. Hadde en slik kjæreste en gang og vi bodde tre timer fra hverandre med bil en vei og så hverandre en gang i mnd, av og til mer. Da jeg til slutt endte hele greia ble han plutselig veldig interessert og lei seg og skjønte hva han hadde gått glipp av.(var for sent for min del da) Siden du vet du ikke kan ha det slik som nå uansett, så synes jeg du burde ta en sjanse og fortelle ham hvor landet ligger på en rolig men bestemt måte. Still krav f.eks at dere skal være sammen i helgene hvis ikke så orker du ikke. Vær bestemt og ikke gi deg med en gang, da får du aldri noe ut av det. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå