tomboy Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Hei, jeg lurer på om noen vet om kafeer i Oslo hvor man kan spille spill som sjakk o.l. Jeg har lett litt på nettet og jeg finner bare bydelscafeer for folk som sliter med helseproblemer eller ungdomscafeer som har begrenset åpningstid. Jeg lurte på om det finnes cafeer med vanlig åpningstid og meny som er åpent for alle og som har spill o.l. i tillegg? Takk for alle svar.
Gjest Gjest_Rainbow Brite_* Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Sjakk Matt på national/vika er bra, der har de backgammon også
Gjest Gjest_Loop_* Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Hei, jeg lurer på om noen vet om kafeer i Oslo hvor man kan spille spill som sjakk o.l. Jeg har lett litt på nettet og jeg finner bare bydelscafeer for folk som sliter med helseproblemer eller ungdomscafeer som har begrenset åpningstid. Jeg lurte på om det finnes cafeer med vanlig åpningstid og meny som er åpent for alle og som har spill o.l. i tillegg? Takk for alle svar. Ja Collets cafe har spill! Vet ikke helt om de har sjakk, men andre spill har de!
*Alva* Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Hm, minnes at jeg for mange år siden spilte backgammon på Café Amsterdam. (Men har ikke peiling på om denne caféen fremdeles finnes. Noen som vet??)
Gjest Gjest_Line_* Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Hm, minnes at jeg for mange år siden spilte backgammon på Café Amsterdam. (Men har ikke peiling på om denne caféen fremdeles finnes. Noen som vet??) Amsterdam ble lukket i høst, dessverre. Ellers spilles det mye The Gathering o.l. utenfor Outland i Østbanehallen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå