Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest at A-Derma Skin Care Cream hjelper etter barbering av underliv/bikinilinje, ettersom den raskt demper irritasjoner. Noen som har erfaringer med den? Andre tips til rød, nuppete, nybarbert hud (utenom Unirens) ? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anyone...?? Hadde likt å fått svar litt raskt... :) Og jeg lurer på et par profukter til; noen som har erfaringer med å bruke aloe vera eller pyrisept etterpå? Fjerner det nuppene og rødheten?

Skrevet

Ikke for å mase (som jeg jo gjør, men...=p), men er det ingen som har noen gode tips...?? Skulle gjerne hatt tips litt raskt. Ingen som har prøvd noen av disse produktene? Please... :)

Gjest Gjest_Tine_*
Skrevet

Jeg ble tipset av en vennine om at noe som heter Ultra Shave eller noe sånt hjelper mot røde prikker og er bra som barberkrem generellt. Har ikke fått bestillt den selv ennå, men er visst bra saker.

Skrevet

tro det eller ei.. men parfymefri deo!

Skrevet

Jeg bruker vibratorrens etter barbering - funker kjempebra, får ingen nupper eller "kviser" etterpå. Anbefales!

Skrevet

Unirens fra kodomeriet. Koster 70-80 kr og varer lenge iom. at man bare skal smøre på et tynt lag.

De har den på VITA også forresten. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...