Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammen med kjæresten min i ett år. Vi er begge rundt 30 år, jeg har et barn på 14 år. Vi bor et stykke fra hverandre og treffes i helgene.

Jeg føler at vi nå er kommet til et slags veiskille i forholdet vårt. Skal vi satse er det nå på tide å tenke på å flytte sammen, jeg har lyst på flere barn, noe han også har lyst på. Problemet er bare en gnagende urofølelse jeg aldri blir kvitt. Er så usikker på om han er den rette for meg, om det er han jeg skal dele livet mitt med og få flere barn med...

Så det jeg lurer på her, hvilke erfaringer har dere, når vet man at det er 100% rett? Vet jo egentlig ikke konkret hva som gjør meg usikker, er det rett og slett redselen for å ikke lykkes, for å gjøre feile valg, redselen for å bli alene med et barn til... Jeg vet ikke. Vet bare at klumpen i magen alltid er der og at jeg må komme til en beslutning snart...

Noen innspill? Blir i såfall veldig glad...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_nanika_*
Skrevet

Det at du foler er bare redsel, tror jeg.

Du sier, at du elsker ham og at dere onsker aa ha barn....

Dette er en vesentlig grunn for aa vaere sammen og aa bo sammen.

Vi alle har erfaring, som gjor livet vanskeligere, og skiftet av kjaeresten kan ikke forandre noe.

Gjest Gjest_Ina_*
Skrevet

Det første du må gjøre, er å sette fingeren på tvilen. Nøyaktig hva kommer tvilen av? Når du har tenkt grundig gjennom det, og funnet ut om du kan komme over det eller ikke, så må du bestemme deg. Enten er det bare litt redsel og den kan du overvinne, eller så er det rett og slett noe inni deg som sier at han ikke er riktig. Og da syns jeg Oprah summerer det godt med "doubt means no".Altså, tviler du, så betyr det som regel at du ikke skal gå videre med det. Men som sagt, før det kan stemme så må du prøve å finne ut om det er redsel eller noe mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...