Gjest Pax Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Jeg kjenner folk som gjør det, og jeg synes det er litt sært. Det er vanskelig å komme til ved listene og i kroker, men tannbørste!? Er det noen her som bruker det?
Grønt blad Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Jeg har altdri brukt det, og kommer vel mest sannsynlig aldri til å bruke det heller.
Suzy Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Nei ærru gæ'rn! Jeg tørker over med en klut dann og vann, men å måtte ty til tannbørste, nei det har jeg ikke engang tenkt på. Og jeg som trodde jeg var litt husmor a gitt
Gjest Pax Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Tja, mamma syntes det var sjokkerende at jeg ikke brukte tannbørste. Så jeg lurte på hvor vanlig det egentlig er.
Gjest Audrey Horne Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Jeg gjør det i blant . Listverkene her er gamle, så skitt og støv samler seg lettere enn om det hadde vært nytt. Bruker både tannbørste og oppvaskbørste.
Suzy Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 Si til mamman din at hu er overnøye - hilsen oss!
malle Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 Jeg bruker tannbørste når jeg vasker vasken(på vanskelige steder å komme til) på kjøkkenet og badet, men ellers kunne det ikke ramla meg inn å brukt det, nei.
Gjest Pet Skrevet 29. januar 2008 #13 Skrevet 29. januar 2008 Støvsuger bare, jeg. Vasker listene kanskje tre ganger i året. Uten tannbørste.
Arkana Skrevet 29. januar 2008 #14 Skrevet 29. januar 2008 Nei, det gidder jeg ikke. Jeg sveiper over listene med kosten slik at det ikke samler seg støv oppå, men jeg har vanskelig for å tro at det blir så skittent oppå lister at det er nødvendig med såpe, eller tannbørste for den saks skyld, mer enn toppen et par ganger i året. Kroker kommer jeg fint til med moppen og skulle det nå bli liggende bittelitt innerst inne i sprekken i krokene så kan det faktisk bare ligge der.
Gjest Gjest_Tinka_* Skrevet 29. januar 2008 #16 Skrevet 29. januar 2008 Nei,men jeg vasker nøkkelhullene med Q-tips. Neida,jeg tuller bare,men nabokona på hjemplassen min gjør d! Høres ganske spesielt ut!
Gjest Pax Skrevet 29. januar 2008 #17 Skrevet 29. januar 2008 Nei,men jeg vasker nøkkelhullene med Q-tips. Tror jeg skal tipse mamma om det.
Gjest Pet Skrevet 29. januar 2008 #18 Skrevet 29. januar 2008 Når tanta mi har vært i butikken, tørker hun av all maten med en fuktig klut før hun setter den i kjøleskapet!
lille katt Skrevet 29. januar 2008 #19 Skrevet 29. januar 2008 Jeg tror aldri jeg har vasket listene, jeg. Støvsuger dem innimellom med det runde koste-munnstykket som hører til støvsugeren. Det er perfekt til liste- og kantstøvsuging. Tror ikke jeg vasker så nøye i krokene heller. Men nå er jeg ikke den mest iherdige gulvvaskeren heller.
Gjest Bloom Skrevet 29. januar 2008 #20 Skrevet 29. januar 2008 Når tanta mi har vært i butikken, tørker hun av all maten med en fuktig klut før hun setter den i kjøleskapet! Høres slitsomt ut Jeg vasker aldri listene mine med tannbørste nei, kommer nok ikke til å gjøre det heller! Holder med klut og støvsuge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå