Gå til innhold

Vasker du gulvlister og kroker med tannbørste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner folk som gjør det, og jeg synes det er litt sært. Det er vanskelig å komme til ved listene og i kroker, men tannbørste!? Er det noen her som bruker det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har altdri brukt det, og kommer vel mest sannsynlig aldri til å bruke det heller.

Skrevet

Nei ærru gæ'rn! :overrasket:

Jeg tørker over med en klut dann og vann, men å måtte ty til tannbørste, nei det har jeg ikke engang tenkt på. Og jeg som trodde jeg var litt husmor a gitt :fnise:

Skrevet

Tja, mamma syntes det var sjokkerende at jeg ikke brukte tannbørste. :fnise: Så jeg lurte på hvor vanlig det egentlig er.

Gjest Audrey Horne
Skrevet

Jeg gjør det i blant :sjenert:. Listverkene her er gamle, så skitt og støv samler seg lettere enn om det hadde vært nytt. Bruker både tannbørste og oppvaskbørste.

Skrevet

:fnise:

Si til mamman din at hu er overnøye - hilsen oss!

Skrevet

Jeg bruker tannbørste når jeg vasker vasken(på vanskelige steder å komme til) på kjøkkenet og badet, men ellers kunne det ikke ramla meg inn å brukt det, nei.

Skrevet

Nei, det får holde med en fuktig klut.

Skrevet

Støvsuger bare, jeg. Vasker listene kanskje tre ganger i året. Uten tannbørste.

Skrevet

Nei, det gidder jeg ikke. Jeg sveiper over listene med kosten slik at det ikke samler seg støv oppå, men jeg har vanskelig for å tro at det blir så skittent oppå lister at det er nødvendig med såpe, eller tannbørste for den saks skyld, mer enn toppen et par ganger i året. Kroker kommer jeg fint til med moppen og skulle det nå bli liggende bittelitt innerst inne i sprekken i krokene så kan det faktisk bare ligge der.

Gjest Gjest_Tinka_*
Skrevet

Nei,men jeg vasker nøkkelhullene med Q-tips. :ler:

Neida,jeg tuller bare,men nabokona på hjemplassen min gjør d! Høres ganske spesielt ut!

Skrevet
Nei,men jeg vasker nøkkelhullene med Q-tips. :ler:

Tror jeg skal tipse mamma om det. :fnise:

Skrevet

Når tanta mi har vært i butikken, tørker hun av all maten med en fuktig klut før hun setter den i kjøleskapet!

Skrevet

Jeg tror aldri jeg har vasket listene, jeg. Støvsuger dem innimellom med det runde koste-munnstykket som hører til støvsugeren. Det er perfekt til liste- og kantstøvsuging.

Tror ikke jeg vasker så nøye i krokene heller. Men nå er jeg ikke den mest iherdige gulvvaskeren heller.

Skrevet
Når tanta mi har vært i butikken, tørker hun av all maten med en fuktig klut før hun setter den i kjøleskapet!

Høres slitsomt ut :fnise:

Jeg vasker aldri listene mine med tannbørste nei, kommer nok ikke til å gjøre det heller! Holder med klut og støvsuge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...