Gjest Gjest_Marielle_* Skrevet 29. januar 2008 #1 Del Skrevet 29. januar 2008 Så en ostetråd her og ble jammen meg sulten på toast! Er det noen som har forskjell på gode oster å ha i toast? Jeg likte så godt Burger-ost fra Tine, men den er ikke å få tak i lenger, med mindre man har storkjøkken Begynner å bli lei av Norvegia og Jarlsberg. Forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2008 #2 Del Skrevet 29. januar 2008 Så en ostetråd her og ble jammen meg sulten på toast! Er det noen som har forskjell på gode oster å ha i toast? Jeg likte så godt Burger-ost fra Tine, men den er ikke å få tak i lenger, med mindre man har storkjøkken Begynner å bli lei av Norvegia og Jarlsberg. Forslag? Cheddar!! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 29. januar 2008 #3 Del Skrevet 29. januar 2008 Enig! Cheddar!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caboodle Skrevet 29. januar 2008 #4 Del Skrevet 29. januar 2008 Du får kjøpt sånn... Åh, hva heter det igjen. De har den på Lidl. Smelteost i sånn firkanta pakke, ligger ved cheddaren. Er det edamer, tro? Den er i hvert fall lys og kjempegod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Rainbow Brite_* Skrevet 30. januar 2008 #5 Del Skrevet 30. januar 2008 Hvit castello og dijon sennep! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2008 #6 Del Skrevet 30. januar 2008 Synnøve Findens hvitost, light-varienten. :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLuna Skrevet 30. januar 2008 #7 Del Skrevet 30. januar 2008 Cheddar eller mozarella må jo være slagere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest javac Skrevet 30. januar 2008 #8 Del Skrevet 30. januar 2008 Tja.. I kjøleskapet mitt har jeg som regel alltid enten Brie eller Camembert. Har riktignok aldri forsøkt dette i toast, men du kan jo for eksempel prøve ristet loff med smør, Brie og litt spekeskinke? En og annen blåmuggost er også veldig godt til ristet brød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 31. januar 2008 #9 Del Skrevet 31. januar 2008 JA! Engelsk cheddar er supert...helst en godt modnet mmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 31. januar 2008 #10 Del Skrevet 31. januar 2008 Hamburgerost og cheddar er ofte brukt om hverandre. Så det kan godt være at hamburgerosten fra Tine er cheddar TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 31. januar 2008 #11 Del Skrevet 31. januar 2008 Ridderost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badiane Skrevet 31. januar 2008 #12 Del Skrevet 31. januar 2008 Ridderost. Det var akkurat det jeg skulle svare også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå