Gjest Gjest_Litago_* Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Jeg har forlengst opplevd at mine barn forlot redet og fikk egne barn. Men jeg har holdt kontakt med dem gjennom telefon og internett. Mens jeg snakket med min datter i telefonen nå nettopp, hørte jeg ungene hennes skrike og skråle i bakgrunnen. Yngstejenta vrælte noe om at "Mathias gav meg prikkedøden!" Min datter skyndte seg å funnføre samtalen for å megle mellom ungene og behandle den syke. Jeg har ikke klart å finne noe om prikkedøden på internett. Er det bakterie eller virus? Er den bedre kjent under et annet navn, f.eks. meslinger eller vannkopper? Jeg blir redd. Og ingen svarer på telefonen til min datters familie. De har mobiltelefoner, men jeg vet ikke hvordan man ringer til sånne. Jeg har bare sånn med ledning.
Amalie_85 Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Hahahahahahahahahah! Prikkedøden ga søstra mi meg hele tiden når jeg var liten og. Prikke med fingrene i kroppen til "offeret" skal kile masse. Og det kiler jo så mye at jeg holdt på å tisse på meg flere ganger! Og når ho stoppa begynte jeg å grine for det var jo egentlig ikke godt
Gjest Reka Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 prikkedøden er kiling da! Helt jævlig!
Bomullstrusa Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Jeg har vokst opp med at prikkedøden er når man prikker lenge og intenst på samme område på kroppen, helt til området dovner bort og blir "lammet". Prøv det på arma di, prikk hardt og lenge på samme sted, så blir du "lam" og arma di føles død, ergo: prikkedøden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå