Kanutten Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Hei. Noen her somhusker serien forelska -87? Den gikk på halvsju eller midt i smørøyet eller noe sånn. Husker jeg syntes den serien var såååå fin, og at det nok var mange som syntes det, for de sendte den i reprise ett par år etterpå om jeg ikke husker feil. Hadde vært så gøy å se den serien igjen. hehe.
FrizzleSizzle Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Ja, har etterlyst den i en annen tråd. Det er håp, ettersom NRK Super visstnok sender Borgen skole!
Kanutten Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2008 Nææh. Tuller du?? Så gøy. Vi får bombardere nrk med ønskemail Har tenkt så masse på den serien.
Søtpotita Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Ja, denne digga eg! Stakkars Ole som var livredd Anette...hugsa at han sat og svetta på kino fordi ho sat attmed han. Såg ut som han var døden nær Eg hadde det ei stund på VHS Hugsar spesielt godt episoden der det var fest og dei dansa til den der George Michael songen.... Vakre hockeysveisar og puddelhår
:-) anna Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Også hadde de hestehale som var festa med flere strikk i knallfarger nedover hodet. Vi kalte det "forelska 87-sveis"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå