Gå til innhold

Ang. ting man "fikk" ved kjøp av ADSL-pakke fra Te

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ADSL fra Telenor.

Da vi kjøpte "gjør det selv"- pakken fikk vi med et webkamera og et headset i tillegg til nettverkskort, kabler, modem m.m.

I papirene står det at alt i pakken tilhører Telenor og at dette utstyret skal leveres tilbake hvis vi avslutter kundeforholdet.

Spørsmålet er: Gjelder dette ALT utstyret?

Vi måtte binde oss i 1 år for å få denne pakken til 1 krone. Nå har det gått langt over et år og vi vurderer å bytte leverandør.

Noen som vet hvordan dette fungerer mht. tingene vi fikk med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var rart. Tror dem mener adsl"boksen" jeg. Ring dem og hør med dem du :)

Skrevet

Det er kun selve boksen som er Telenor's eiendom, resten som du fikk med er ditt til odel og eie.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg "fikk" et høyttalersett jeg... men har enå ikke fått det.

Boksen kom i hus i romjula. Nytter det å mase tro?

Skrevet

Det er nok bare modemet som må leveres tilbake vil jeg nok tro.Dere leier jo ikke de andre tingene

Gjest Starya
Skrevet

Hmm, da jeg fikk adsl fikk jeg med modem og splitter. Litt kjipt om begge må returneres eller? Om man inngår en avtale med en annen leverandør (da uten bindingstid) får man da dette fra den?

Gjest Anonymous
Skrevet

det er bare modemet som skal leveres med kabler tror jeg, de driter vel i kablene egentlig

Gjest Admin'C
Skrevet

det var meg (kjedelig når jeg ikke logges inn automatiskt)

Gjest Anonymous
Skrevet
Hmm, da jeg fikk adsl fikk jeg med modem og splitter. Litt kjipt om begge må returneres eller? Om man inngår en avtale med en annen leverandør (da uten bindingstid) får man da dette fra den?

Du får det nye utstyret fra evt ny leverandør.

Tror ikke Telenor er så nøye med å få igjen utstyet. Vi har fortsatt ADSL modemet vi fikk fra dem, og et par ISDN bokser tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...