Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger anbefalinger til litt ulike ting.

1. Har begynt å svømme 3-4 ganger i uken, noe som medfører at jeg ofte er svett og må vaske håret mange ganger i uken. (Prøver å ikke vaske om morgenen hvis jeg skal svømme senere på kvelden, men glemmer det noen ganger. Noen som vi anbefale en god shampoo for svett hodebunn og klorvann?

2. En god deodorant, føler jeg ofte lukter svette om kvelden..( synes ikke de fra dagligvare er noe særlig bra på meg)

3. En god hårspray for volum og hold. (tykt mørkt hår)

4. Glansspray for hår

5. Kuldekrem til ansikt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2: Min absolutte favoritt er biotherm sin deo. Har fått den anbefalt flere ganger i forskjellige fora. Ellers er det mange som anbefaler Vichy sin.

Skrevet
Jeg trenger anbefalinger til litt ulike ting.

1. Har begynt å svømme 3-4 ganger i uken, noe som medfører at jeg ofte er svett og må vaske håret mange ganger i uken. (Prøver å ikke vaske om morgenen hvis jeg skal svømme senere på kvelden, men glemmer det noen ganger. Noen som vi anbefale en god shampoo for svett hodebunn og klorvann?

2. En god deodorant, føler jeg ofte lukter svette om kvelden..( synes ikke de fra dagligvare er noe særlig bra på meg)

Biotherm sin(hvit med litt lyseblå kork eller noe slikt)

3. En god hårspray for volum og hold. (tykt mørkt hår)

Den rosa fra H&M gir iallefall hold, men den gjør håret litt fort "stivt", så hvis du vil ha voum så er det lettest å spraye i handa og klemme det inn i håret, for deretter å spraye et tynt lag med spray(ikke for mye, for da ser håret så stivt ut)

4. Glansspray for hår

Lee Stafford sin glansspray(rosa flaske)

5. Kuldekrem til ansikt

Avene tror jeg den heter. Du får den for rundt 100 kr på apoteket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...