Gå til innhold

"Bali Kyllinggryte"

Anbefalte innlegg

Gjest flittig gjest
Skrevet

skal prøve denne i dag (lettvint...); og ettersom vi elsker sterk og smakfull mat, lurer jeg på følgende: Bør den tilsettes mye ingerfær, chili etc?? Er den veldig "tam" og kjedelig i utgangspunktet?

Håper at noen her har prøvd den, og kan gi tilbakemelding :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi tilsetter ingenting... og synes den er flott nok som den er

Gjest Korrekt
Skrevet

Den er utrolig god som den er, men jeg tilsetter både hvitløk, chilie mm.

Oppvokst på "Løkka" og da er jeg samtidig også oppvokst på stærk mat.

Gryta er faktisk jævla digg.Jeg har oppi ferdig renset salatkylling.

Skrevet

Den er veldig god som den er, men dersom du vil ha den veldig sterk kan du fint tilsette chili osv ja. Gjort begge deler vi.

Skrevet

Jeg synes den trenger å bli ganske mye spicet opp ja, den er tam som posemat og mat på glass pleier å være i Norge.

Når den blir spicet opp er den helt ok.

Skrevet

men det er smak og behag, så jeg vil anbefale TS og pørve seg fram selv... enten å spise den som den er, og så se an om den trenger noe mer

Gjest flittig gjest
Skrevet

tusen takk for innspill! Det var fint ja!! Begynner å glede meg til middag...Blir nok endel ekstra chili. Godt nåt det er surt og kaldt....:gjeiper:

Gjest antigartner
Skrevet

Det er vel for sent for denne gangen, men jeg synes den retten er god både "naturell" og oppspicet. Vi pleier å helle oppi en god del ingefær. Hvis du har sans for ananas i mat, er det et godt tips å helle en liten boks ananasbiter oppi gryta også (hell sukkerlaken i vasken eller spar den til noe annet!!).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...