Gå til innhold

Hva spiser dere på macdonalds?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg har aldri spist på McDonalds... Tro det eller ei. Og jeg er 31 år gammel.

Det er en grunn til det da, det finnes ikke McDonalds her jeg bor. Og når jeg er ute og reiser, så spiser jeg andre steder.

Men jeg må nesten prøve en gang jeg også. hehe

Er det så at de lager maten på forhånd? Så man kan risikere å få en burger som ble stekt for lenge siden? Er det derfor noen av dere tar bort/legger til noe tilbehør?

nja, det ser man jo når man kommer inn. Noen ganger har de et lager, men en burger blir aldri gammel, det har ikke jeg opplevd.

Har et par ganger bedt om noe ekstra for å få en fersk, men det er ikke ofte. Det er som regel stor "gjennomtrekk" på maten. Veldig godt der og da (godtnok) men jævlig kvalmende etterpå. Ræva energi

Skrevet

Spiser medium BigMac-meny med Fanta. (Big og Big...) :ironi:

Liker McFlurry med O'boy, milkshake og Sundae-is med sjokoladesaus :)

Er der kanskje 2 ganger i året jeg også, desserten der spiser jeg kanskje 3 ganger i året..

Skrevet
Hvis jeg blir tvunget til å spise der må det bli kyllingsalat og juice uten sukker.

Det finnes ikke jus uten sukker.

Skrevet

Har ikke spist på mcDonalds på mange år, men om jeg var nødt ville det vel blitt milkshake eller is og kaffe... En liten cheeseburger går også an, det er så lite mat at den store kvalmen uteblir. Spiser sjelden junkfood, men når jeg gjør det velger jeg heller mer lokale foretak.

Skrevet

Vi har fått en mac'ern i nærheten nå, så det blir innimellom på en lat søndag eller når vi er fysne, kanskje fem-seks ganger i året. Etter at laksewrapen kom har jeg brukt å spise den, ellers går det som regel i MacFeast-meny eller chicken nuggets.

Skrevet

QP meny, is, pai, salat...

Gjest lissi32
Skrevet

Om jeg en sjelden gang spiser der blir det dobbel cheese uten chips og brus.

Skrevet

Når jeg en sjelden gang spiser på McDonalds så spiser jeg McFeastmeny med sprite

Gjest marihan
Skrevet

Jeg spiser sjelden på Mc Donalds, men synes både isen med varm sjokolade på og milkshaken er god :)

Skrevet

Så komisk at "alle" er så opptatte av å skrive at de spiser så sjeldent på McDonalds. Jeg liker best Burger King, men ved jobben min har vi McDonalds. Har pleid å kjøpe McFeast-meny eller kun Laksewrap med honey, og alltid med sjokolade-milkshake.

McDonalds har blitt flinkere til å lansere nye vrier på produktene sine, så da de hadde "dansk" burger, smakte jeg på den. Nå har de en ny med kylling, som jeg sikkert kommer til å smake.

Og for ordens skyld spiser jeg på McDonalds ca 1 gang i måneden ;).

Gjest Tigerjente
Skrevet

Jeg har gått litt lei mc donaldsmat etter at jeg spiste det ofte på vgs. Men, er vi innom en gang i blandt kjøper jeg som regel bigmac med sidesalat. Eller cheesburger om jeg ikke er spesielt sulten. Også fruktpai!! Den liker jeg godt! En dag Tigermannen hentet meg på jobb måtte jeg få ham til å kjøre til nermeste mcdonalds fordi jeg bare måtte ha fruktpai! Gravidehormoner på gang :fnise:

Skrevet
Det finnes ikke jus uten sukker.

Uten tilsatt sukker.

Skrevet
Jeg har aldri spist på McDonalds... Tro det eller ei. Og jeg er 31 år gammel.

Det er en grunn til det da, det finnes ikke McDonalds her jeg bor. Og når jeg er ute og reiser, så spiser jeg andre steder.

Men jeg må nesten prøve en gang jeg også. hehe

Er det så at de lager maten på forhånd? Så man kan risikere å få en burger som ble stekt for lenge siden? Er det derfor noen av dere tar bort/legger til noe tilbehør?

Jeg trodde at hvis noe de lager ligger lenger enn noen minutter, så kaster de det. Mener det var oppslag om noe sånt for en stund siden.

Skrevet

Spiser sjeldent på mcdonalds , de har veldig god eplepai der yummm

Skrevet

Spiser mac'ern-mat noen ganger når vi kjører til hytta rett fra jobb.

Ganske så lettvindt i stedet for å måtte sitte og vente på maten på en veikro.

Jeg spiser alltid en BigMacburger med et par pommes frites-strimler som jeg stjeler av samboer, også en McFlurry med flaut mye NonStop tilslutt...

:sukk:

Skrevet

Jeg elsker el maco når den er å få! Ellers er den nye bacon gourmet veldig god, men vanligvis spiser jeg to cheese burgere og sundae med karamell :gjeiper:

og for ordens skyld: jeg trykker i meg noe mat fra Mc Donalds ca. 1 gang i uka :fnise:

Skrevet

Softisen med sjokoladesaus er forresten veldig god :)

Skrevet (endret)

Jeg spiser sånn mat bare da jeg er forferdelig fyllesyk (det skjer jo en eller annen gang også, men ikke ofte) og trenger faktisk alle de 'dårlige' ingrediensene.

Da jeg føler meg litt dårlig dagen etterpå blir det utenkelig å prøve å spise en skive (som er så tørr) eller vanlig middag (som smaker da ingenting) osv, så hvis det er mulig, da blir det McDonalds eller ligende (også Peppes er god da) - og alltid kyllinburger!

Endret av mrs_bond

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...