Gjest Gjest_lille my_* Skrevet 29. januar 2008 #21 Skrevet 29. januar 2008 Jeg liker godt smaken på mat fra McDonalds og Burger King, men prøver å unngå å gå der, pga av maten nok ikke er den sunneste i lengden. Jeg har hørt rykter om at maten kan stå temmelig lenge før den begynner å råtne, spesielt pommes friten, på grunn av tilsetningsstoffer. http://www.youtube.com/watch?v=htnvzLU1I1o Denne du tenker på? Tror nok det der godt kan stemme altså! Mye svineri i maten der.. F eks er det jo faktisk både melk og hvetemel i potetmosblandingen di lager pommes frites av, det er IKKE rene potetstrimler som et stekt etter det jeg har skjønt.
MarianneE Skrevet 29. januar 2008 #22 Skrevet 29. januar 2008 Glutenfri quarterpounder og pommesfrites. den er god den!
gard Skrevet 29. januar 2008 #23 Skrevet 29. januar 2008 Hvis jeg må tar jeg en stor burger....så pleier jeg å be om å få noe ekstra eller at noen skal tas bort slik at den må lages der og da. Da får jeg i det minste en helt fersk burger :-)
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 29. januar 2008 #24 Skrevet 29. januar 2008 Big mac MED bacon! Nå kan enn jo få bacon på alle hamburgere
Gjest Mac'-mat er NAMMIS Skrevet 29. januar 2008 #25 Skrevet 29. januar 2008 Eg synest Mac'-mat er godt..!!!!! Milkshake'n er vanvittig god. Så også Big Tasty m/bacon
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2008 #26 Skrevet 29. januar 2008 Ingenting! De har jo ikke noe vegetarisk på McDonalds i dette bakvendtlandet. I utlandet, derimot - der hender det at jeg trøkker i meg en veggisburger.
Cata Skrevet 29. januar 2008 #27 Skrevet 29. januar 2008 Minst mulig! (Liker junkfood, men McDonalds burgere kan dere få ha i fred for meg.) Men hvis jeg først spiser på McDonalds så er det fordi det er billig og raskt. Jeg tror jeg ender med en Big Mac meny. Finnes det noe som heter det? (To stk. smakløse, tørre burgere klasket inn i hamburgerbrød, med pommes frites og brus til.)
Grissini Skrevet 29. januar 2008 #28 Skrevet 29. januar 2008 Mc Feast eller chicken nuggets med sursøt saus.
Crash Skrevet 29. januar 2008 #29 Skrevet 29. januar 2008 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=htnvzLU1I1o Denne du tenker på? Tror nok det der godt kan stemme altså! Mye svineri i maten der.. F eks er det jo faktisk både melk og hvetemel i potetmosblandingen di lager pommes frites av, det er IKKE rene potetstrimler som et stekt etter det jeg har skjønt. Det tror jeg ikke stemmer.. http://www.vilekerikkemedmaten.no/ Ikke at jeg tror mcdonaldsmat er så sunt, men det er vel ikke nødvendig å gjøre det verre enn det er Jeg spiser der kanskje to ganger i året. Endret 14. oktober 2008 av Miros
Tusle Skrevet 30. januar 2008 #30 Skrevet 30. januar 2008 Jeg kan styre meg for McDonalds, men sambo er frelst. Men jeg begrenser det til en gang cirka hver tredje måned, hehe. Jeg kjøper QP-meny og cola light når jeg er der.
FantasDick Skrevet 31. januar 2008 #32 Skrevet 31. januar 2008 Big Tasty med bacon, nuggets med sursøt saus, Flurry med dobbel non-stop, sundae med dobbel karamellsaus, pommes frites med majones og pepper og cola zero.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2008 #33 Skrevet 31. januar 2008 Big Tasty med bacon, nuggets med sursøt saus, Flurry med dobbel non-stop, sundae med dobbel karamellsaus, pommes frites med majones og pepper og cola zero. Hvordan får du dobbel karamellsaus?
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2008 #34 Skrevet 31. januar 2008 Flurry med dobbel non-stop, sundae med dobbel karamellsaus, pommes frites med majones og cola zero. Haha! Dobbel nonstop og dobbel karamell - og så COLA ZERO!!! Hahaha! Slankekost.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2008 #35 Skrevet 31. januar 2008 Jeg har aldri spist på McDonalds... Tro det eller ei. Og jeg er 31 år gammel. Det er en grunn til det da, det finnes ikke McDonalds her jeg bor. Og når jeg er ute og reiser, så spiser jeg andre steder. Men jeg må nesten prøve en gang jeg også. hehe Er det så at de lager maten på forhånd? Så man kan risikere å få en burger som ble stekt for lenge siden? Er det derfor noen av dere tar bort/legger til noe tilbehør?
Gjest Gjest Julie Skrevet 31. januar 2008 #36 Skrevet 31. januar 2008 Hvis jeg blir tvunget til å spise der må det bli kyllingsalat og juice uten sukker.
Pasha Skrevet 31. januar 2008 #37 Skrevet 31. januar 2008 De gangene jeg spiser der blir det som regel cheeseburger. enten dobbel eller enkel. har vel i grunn aldri spist enn annen hamburger der enn cheeseburgeren/vanlig hamburger (den som er med i happy meal).
FantasDick Skrevet 31. januar 2008 #38 Skrevet 31. januar 2008 Hvordan får du dobbel karamellsaus? Jeg bare ber om det. Haha! Dobbel nonstop og dobbel karamell - og så COLA ZERO!!! Hahaha! Slankekost. icon_wink.gif Jeg er ikke så glad i brus, men Cola Zero liker jeg. Vanlig Cola er ikke godt!
hilli Skrevet 31. januar 2008 #39 Skrevet 31. januar 2008 Prøver å unngå MacDonalds, men noen ganger blir fristelsen for stor og da spiser jeg Quarter Pounder. Jeg liker veldig godt både sennepen, ketchupen, sylteagurken og osten på den burgeren og klarer ikke å lage en som ligner selv.
jannamor Skrevet 31. januar 2008 #40 Skrevet 31. januar 2008 Cheeseburgere,å ikke bare en!!! Jeg spiser altid det samme. to doble cheesburgere en medium chips en bonaqua silver og et beger ketchup med to poser pepper i (spiser ikke opp ketchupen men det er bl. forholdet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå