Gå til innhold

Hva spiser dere på macdonalds?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:spise:

hvis dere "må"? vet jo det er mange som ikke liker det.

Jeg drar der av og til med guttungen siden han elsker å leke i lekerommet.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Cheeseburgere,å ikke bare en!!!

Skrevet

... og ketchupen er best i verden der..

spiser BigMac, nuggets og ketchup... med pepper i.

Gjest Gjest_mio_*
Skrevet

Jeg spiser minst mulig når jeg er der, helst en salat. Ungene er i ferd med å vokse fra McDonalds og det er jeg ikke lei meg for.

Skrevet

Er ikke noe glad i McDonalds, men er vel der en gang i året eller noe sånt. Da bestiller jeg McFeast. Den er ikke så verst.

Skrevet

Spiser Cesar Salad med grilled chicken når jeg er sjelden gang er der.. Om de ikke har det velger jeg noe med grovt hamburgerbrød.

Gjest Mayamor
Skrevet

Vi er kanskje 5 ganger i året på McDonalds og da spiser jeg Chicken Premiere og ungene deler pommesfritsen min. Er IKKE glad i McDonalds, og det er ikke noen av barna som absolutt vil der heller. Takk lovet. ;)

Skrevet

Er der der veldig sjelden, og fordi jeg nesten aldri spiser den type mat, smaker det faktisk ganske godt når jeg faktisk gjør det!

Spiser alltid fiskeburger med pommes frites. :popcorn:

Gjest StockDama
Skrevet

Er ikke macdonalds her, kanskje like greit, for jeg liker faktisk pommesfritsen deres..

Skrevet

Samme som over her.. Er der sjeldent, men når jeg først er så smaker det digg! :)

Cheesburgere på meg..og ikke bare en! :ler:

Skrevet
:spise:

hvis dere "må"? vet jo det er mange som ikke liker det.

Jeg drar der av og til med guttungen siden han elsker å leke i lekerommet.

Lurt av kjeden å satse på barnefamilier på denne måten, den skal tidlig krøkes som god junkfoodspiser skal bli :popcorn:

Skrevet

spiser veeeeeldig skjelden der, men når det skjer er det mcnuggets og pomm fri :)

Skrevet

Spiste masse cæsar salat fra McDonalds før, men så endret de dressingen og den nye smaker ikke godt.

Så nå spiser jeg som regel kyllingnuggets. Hvis jeg faller for fristelsen og kjøper en burger, bruker jeg alltid å be om å få den enten uten noe eller med nope ekstra på. Da får jeg alltid nystekt burger....

Ellers hender det jeg stikker innom og kjøper milkshake hvis jeg skal handle like etter jobben. Den demper den verste sulten mens jeg handler.

... og så liker jeg fruktpaien...

Skrevet

Jeg liker godt smaken på mat fra McDonalds og Burger King, men prøver å unngå å gå der, pga av maten nok ikke er den sunneste i lengden. Jeg har hørt rykter om at maten kan stå temmelig lenge før den begynner å råtne, spesielt pommes friten, på grunn av tilsetningsstoffer.

Men når det er sagt og jeg er der, så bestiller jeg gjerne en kyllingburger. Eller en Big Mac. Bestiller vann til, og gjerne uten meny, da jeg ikke vil ha pommes friten. Syns burgerene smaker godt, og kunne glatt ha spist det oftere, men prøver som sagt å unngå det. Blir kanskje 6 ganger i året.

Skrevet (endret)

Soft-is med varm sjokolade på sommeren... :) Ellers velger jeg andre steder hvis jeg først skal unne meg en hamburger.

Endret av Calla
Gjest Audrey Horne
Skrevet

Tror ikke jeg har spist mat der på flere år og da har det vært fiskeburger (som de av en eller merkelig grunn ikke har salat eller grønt inni ), men jeg liker softisen med hot caramel fudge og McFlurry med Daim :).

Skrevet

mc chicken premiere :)

og isen + milkshaken og paiene er også gode, men de spiser jeg sjeldent..

Gjest Pupsilure
Skrevet

Quarter pounder meny. Eller mckylling, med masse ketchup på ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...