Gjest flau_jente Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Hei. Jeg er ei jente på 22 år, som sliter med orgasme... jeg har prøvd mye, men får det ikke til... problemet er... jeg kommer til et vist punkt, virker som jeg er nær, men så føles det ut som jeg holder på å tisse meg ut, og fortsetter jeg å stimulere da, er det akkurat det som skjer... og det er mye! spiller ingen rolle om jeg har gått på toalettet like før, kommer mye uansett... og dette er veldig flaut for meg... jeg har vært seksuelt aktiv i snart 8 år, og har og har hatt mye bra sex, men har lyst på en orgasme, men promlemet skjer hver gang jeg prøver... har bare hatt en orgasme, og den fikk jeg i søvne... *sukk* er det noen som vet hvorfor det er slik...?
Gjest SMann Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Jeg er mann. Du er antagelig en som får sprutorgasme. Jeg har ingen direkte erfaringer med dette men har sett det på film. Det finnes menn som liker det, menn som tenner spesielt på det og menn som ikke liker det. Det er viktig at det ikke hindrer deg i seksuell aktivitet og glede og du bør ha en partner som liker det. Jeg tror de fleste menn liker dette. Det praktiske skulle ikke være noe spesielt i forhold til kanskje bruke et håndkle el. i senga. Jeg ville sett på det som positivt hvis jeg kunne få en kvinne til å komme så kraftig. Det kunne vært interessant å få meningsutvekslinger fra andre menn.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Hei. Jeg er ei jente på 22 år, som sliter med orgasme... jeg har prøvd mye, men får det ikke til... problemet er... jeg kommer til et vist punkt, virker som jeg er nær, men så føles det ut som jeg holder på å tisse meg ut, og fortsetter jeg å stimulere da, er det akkurat det som skjer... og det er mye! spiller ingen rolle om jeg har gått på toalettet like før, kommer mye uansett... og dette er veldig flaut for meg... jeg har vært seksuelt aktiv i snart 8 år, og har og har hatt mye bra sex, men har lyst på en orgasme, men promlemet skjer hver gang jeg prøver... har bare hatt en orgasme, og den fikk jeg i søvne... *sukk* er det noen som vet hvorfor det er slik...? Jeg hadde selv vært seksuelt aktiv siden jeg var 16 år og fikk min første orgasme da jeg var 22 år. Det var en skikkelig opplevelse det,jeg skjønte ikke hva som skjedde med kroppen min i det hele tatt. Viktig at du nyter sexen,ikke stress,det skal ikke mer til før du spolerer hele greia. Legg hele orgasmeønsket på hylla og nyyyyyt alt annet, så vil resten komme av seg selv. Ofte jeg idag kan ha sex uten orgasme,fordi det betyr faktisk ikke alt. Så må partneren din ikke stresse heller,bare vær tålmodig begge 2,ha laaaaaange vorspiel og ja........bruk tiden til hjelp. Når du nærmer deg toppen så begynner ofte kroppen å skjelve,du kniper uten at du vet det og faller vekk i noen sekunder......det er sinnsykt deilig. Lykke til.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Hei. Jeg er ei jente på 22 år, som sliter med orgasme... jeg har prøvd mye, men får det ikke til... problemet er... jeg kommer til et vist punkt, virker som jeg er nær, men så føles det ut som jeg holder på å tisse meg ut, og fortsetter jeg å stimulere da, er det akkurat det som skjer... og det er mye! spiller ingen rolle om jeg har gått på toalettet like før, kommer mye uansett... og dette er veldig flaut for meg... jeg har vært seksuelt aktiv i snart 8 år, og har og har hatt mye bra sex, men har lyst på en orgasme, men promlemet skjer hver gang jeg prøver... har bare hatt en orgasme, og den fikk jeg i søvne... *sukk* er det noen som vet hvorfor det er slik...? Det er bare og la det stå til,det er orgasmen som er på vei. (Med storG) Har du sex med en ordentlig mann skjønner han hva som skjer og det er ikke flaut i det hele tatt. Blir sikkert litt vått i senga men det betyr ingenting i forhold til nytelsen Ta med handkle! Skulle ønske jeg hadde fått dama til G orgasme,det er neste plan/ønske :kaffe:
Gjest flau_jente Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 ser jeg glemte å nevne at dette er ved vanlig klitoris-stimulering... ikke ved g-punktstimulering... så... da kan d jo ikke være en gpunktsorgasme...
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 ser jeg glemte å nevne at dette er ved vanlig klitoris-stimulering... ikke ved g-punktstimulering... så... da kan d jo ikke være en gpunktsorgasme... Det har en sammenheng vet du Har ikke opplevd det selv,men i de fleste "intro" filmer om emnet stimulerer de klitoris og,det er bare og la det skje,ikke hold igjen Undertrykker du dette finner du aldri ut hva som kommer,kan tenke meg at det er skikkelig deilig
Gjest flau_jente Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 har prøvd å bare la det skje (når jeg har vært på egenhånd) og det skjer ikke så mye etterpå, kanskje jeg ikke har holdt på lenge nok... virker jo som jeg tisser på meg, og det er mye! har ikke sjangs til å holde igjen og det bare renner... vil gjerne få en orgasme uten alt dette våte...
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 har prøvd å bare la det skje (når jeg har vært på egenhånd) og det skjer ikke så mye etterpå, kanskje jeg ikke har holdt på lenge nok... virker jo som jeg tisser på meg, og det er mye! har ikke sjangs til å holde igjen og det bare renner... vil gjerne få en orgasme uten alt dette våte... Trur heller du skal prøve med en pikk/dildo inni deg,høres unektelig ut som en G orgasme på vei,klitoris og G punktet har jo en forbindelse vet du,kanskje det blir "mastrubert" i feil ende En G intro film jeg har sett på har dame en dildo i musa og en vibrator på klitten,hun spruter så det står etter....Og det kommer masse. Du må bare prøve deg fra.......og det er ikke flaut! Kan ikke se at noe med sex skal være flaut
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2008 #9 Skrevet 29. januar 2008 Har det på akkurat samme måte. Så gikk i dusjen en morgen og når det da stod til, luktet det urin... nettopp fordi dette da var om morgenen, og urinen gjerne er strammere da. Så jeg vet ikke. Hm. Har selv gitt litt opp. Men deilig, det er det jo for det.
Gjest Gjest_Fifi_* Skrevet 30. januar 2008 #10 Skrevet 30. januar 2008 Har det akkurat på samme måte, så jeg har valgt å holde igjen nå jeg er med min kjæreste.. :-( blir jo så vått at jeg nesten er redd for å ødelegge madrassen.. Det er iallefall sikkert at det IKKE er urin! Har veldig, veldig sjelden fått orgasme uten denne spruten, men det er jo helt utrolig når jeg bare slipper det løs! Kanskje det er å tide at vi finner oss i at vi får denne sprutorgasmen og bare nyter det? Vi fortjener å nyte det iallefall, og ikke å skamme oss...(selv om det er lettere sagt en gjort...)
Gjest SMann Skrevet 30. januar 2008 #11 Skrevet 30. januar 2008 Vær så snill å nyt det. Ingen grunn til at partner ikke skulle like det. Han bør ta det som et komplement hvis kvinnen kommer så kraftig....
FantasDick Skrevet 31. januar 2008 #12 Skrevet 31. januar 2008 Selv om man spruter betyr det da aldeles ikke at "hun kommer så kraftig".
Gjest SMann Skrevet 1. februar 2008 #13 Skrevet 1. februar 2008 Selv om man spruter betyr det da aldeles ikke at "hun kommer så kraftig". Uttrykte meg litt uklart. En kvinne kan nok ha en like kraftig og virkningsfull orgasme for sin egen del om hun både er tørr, stille og små bevegelser. For meg er det ekstra opphissende hvis kvinnen lager ukontrollerte lyder, skjelver kraftig eller blir svært våt ved en orgasme. Jeg føler at jeg har lykkes med det jeg har gjort og det bygger opp mitt ego. Her er vi menn enkle.
Gjest Nadine_gjest Skrevet 1. februar 2008 #14 Skrevet 1. februar 2008 Heidu... trådstarter... tror du kan ta det helt rolig... det er ikke sikkert du får sprutorgasme hver gang til tross for at det føles som om du må tisse... det føles slik for meg mange ganger også, men det er bare noen ganger det spruter litt... og hvis det gjør det så er det jo bare fordi man kommer veldig. Kanskje det ikke spruter i det hele tatt? Bare slapp av! Slik er det for mange og det er ikke noe som er feil i det hele tatt! Alt er riktig når det er godt for deg! Ha det fint! Nadine 29 år forever...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå