Gå til innhold

integrert frys max høyde 122cm

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Cecilie_*
Skrevet

Heisann,

Holder på å designe kjøkken fra IKEA.

Ønsker meg integrert kjøleskap og frys. synes fryseskapene de har med 2-3 skuffer blir for lite. (status for tiden er singel, og da er det kjekt med større fryseskap)...

Kan noen komme med anbefaling på noen som kan ha integrerte fryseskap som kan passe inni et innbyggingsskap fra IKEA? Kjøleskapet er fra IKEA/Whirlpool og måler 122cm høyde og 54cm bredde. Hadde vært kjekt med lik høyde på frys pga skapdørene.

Håper på tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du - dette drev jeg og letet LENGE etter, hos alle produsenter, og hadde kjempeproblem. Fant rett og slett ingen. Ønsket å ha det 122 cm for å kunne ha mikro over - men endte opp med 140, og fant ut at det gikk sikkert greit det også. Dette fra Miele. Utrolig merkelig egentlig (jeg snakker som du om fryseskap for innbygging, ønsket ikke frittstående - det var det flere av).

Skrevet

Så kjekt med så kjapt og bra svar :)

Tenkte å ha høyskap (høyde 233cm) for innebygd kjøleskap og et likt for innebygd frys.

Hvordan får du da målene på dørene til å stemme? (uten at jeg har studert katalogen noe videre)? Sett noen utstillingskjøkken på IKEA hvor fryseskapet går over høyden og overskapet er lenket sammen med kjøleskapsdøra. Og skal man da inn i overskapet, må man også åpne fryseren.

Eller har jeg sett helt feil, og IKEA har innbyggingsskap for kjøl og frys som passer til 144 også?...

~Cecilie

Vet du - dette drev jeg og letet LENGE etter, hos alle produsenter, og hadde kjempeproblem. Fant rett og slett ingen. Ønsket å ha det 122 cm for å kunne ha mikro over - men endte opp med 140, og fant ut at det gikk sikkert greit det også. Dette fra Miele. Utrolig merkelig egentlig (jeg snakker som du om fryseskap for innbygging, ønsket ikke frittstående - det var det flere av).
Skrevet

hei - jeg har ikke kjøkken fra IKEA, men fra Norema, og det skulle gå greit sa de - har ikke sett det enda - det er en ny leilighet vi skal inn i:) Men fryseskap - som var vanskelig å finne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...