Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en ny mascara. Jeg har hatt Dior sin Diorshow, å nå lurerjeg på om jeg skal kjøpe meg Diorshow Blackout, er det noen som har erfaring med denne?

Ser på SN ar det også har en fra Dior som heter diorshow unlimited? Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg trenger en ny mascara. Jeg har hatt Dior sin Diorshow, å nå lurerjeg på om jeg skal kjøpe meg Diorshow Blackout, er det noen som har erfaring med denne?

Ser på SN ar det også har en fra Dior som heter diorshow unlimited? Erfaringer?

I begynnelsen er den bra. Men så blir den dårligere... klumpete og edderkopp øyer. Jeg har prøvd endel parfymeri maskaraer og butikk er best. Jeg syns Nivea lash revolution er bra. Stor gummibørste og nydelige vipper! den eneste jeg vil prøve er YSL false lash, men jeg får ikke tak i den og jeg gidder ikke å bestille over nett i utlandet nå...

Skrevet

Jeg tror jeg bare kjøper den vanlige diorshow.

Skrevet

Blackout er absolutt ikke like bra som vanlig diorshow.. Blir fort klumpete og det er vanskelig å unngå å ta på for mye mascara. Har gått over til Clinique sin high impact mascara. syns den er kjempegod!!

Skrevet

Jeg liker YSL volume mascara'n myyyye bedre enn Diorshow, syns den er litt mer glossy og liker kosten bedre :-D

Skrevet

Jeg er fan av diorshow.

Bruker akkurat nå max factor masterpiece etter at mange har anbefalt den her på forumet. Den er bra, gir god farge men vippene mine ble så mye kortere en jeg er vant med. De blir mye lengre med diorshow og blackout. Ellers har jeg lyst å prøve kanebo 38, veldig mange anbefaler den....

Skrevet

Chanel sin nye maskara er den beste jeg har prøvd. Kjempebra kost, gir lange tette vipper.

Skrevet
Jeg liker YSL volume mascara'n myyyye bedre enn Diorshow, syns den er litt mer glossy og liker kosten bedre :-D

Den er FANTASTISK!!!!

Har prøvd det meste av mascaraer, men YSL sin er utvilsomt den beste :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...