Gå til innhold

Brullupsvals

Gjest Gjest_stine_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_stine_*
Skrevet

Hvilken sang skal dere ha til bryllupsvals..???

Jeg trenger tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvilken sang skal dere ha til bryllupsvals..???

Jeg trenger tips :)

Vi skal selvfølgelig ha Trønderbrura, ettersom jeg er trønder! :jepp:

Ellers synes jeg Drømmen om Elin er veldig fin også

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg har veldig lyst på At Last, den er så fin. Skal på dansekurs, så vi får høre der om det er god sang å danse til for to som ikke er helt Fred og Ginger. Men den går sakte og fint så jeg regner med det går bra :love:

Her er forresten teksten:

At last

my love has come along

my lonely days over

and life is like a song

Ooh, yeah, yeah

At last

the skies above are blue

My heart was wrapped up in clover

the night I looked at you

Deler av teksten er slettet i hht våre regler om kopirett.

Camilla (mod)

Endret av Camilla
Skrevet

Åh, sukk den vil jeg og ha!! Hvem synger??

Skrevet
Åh, sukk den vil jeg og ha!! Hvem synger??

Etta James :)

Skrevet

Skal løpe hjem og få hørt på den....

Gjest Gjest_sol_*
Skrevet

Vi skal danse til "Lift me" med Madrugada og Ane Brun". Var på 1.5 times kurs hos en fantastisk dame i Oslo. Hun hadde skikkelig peiling, og vi gikk ut med en god følelse om at dette skal vi klare:o)

Gjest *englefjes*
Skrevet (endret)

Vi skal danse til "Lift me" med Madrugada og Ane Brun". Var på 1.5 times kurs hos en fantastisk dame i Oslo. Hun hadde skikkelig peiling, og vi gikk ut med en god følelse om at dette skal vi klare:o)

Hvem var dere hos? Og hvor mye betalte dere?

Endret av *englefjes*
Skrevet

Man får ofte forslag av danselærer, det anbefales å følge dette. Da får man sang som passer til egne ferdigheter... ;)

Ellers kan jeg foreslå sangen fra 3 nøtter til askepott, den er nydelig og romantisk.

Skrevet

Enten "something old, something new" tror jeg den heter..

Eller "to make you feel my love" m/ Garth Brooks

Skrevet

Vi skal ha Fascination av Nat King Cole. kjempefin. og er visst bra rytme ift brudevals har jeg hørt (vet ikke så mye om sånt...)

her er link: http://www.youtube.com/watch?v=jDPjG4leifk

It was fascination

I know

Seeing you alone

With the moonlight above

Then I touch your hand

And next moment

I kiss you

Fascination turned to love

Gjest Gjest_sol_*
Skrevet

Vi var på Bjørg Gretes danskeskole og betalte 1050 kr for en og en halv time.

Ikke bare lærte hun oss å danse, i tillegg fikk masse god tips til alt mulig som har med bryllup å gjøre.

Hvem var dere hos? Og hvor mye betalte dere?
Skrevet

Hei! Angående Bjørg Grete, så hadde vi også privattime hos henne. Hun fikk oss til å greie en enkel koreografi, det er greit nok. MEN hun skulle blande seg opp i absolutt alt, og når det var noe hun var uenig i, argumenterte og argumenterte hun for at vi skulle gjøre det på HENNES måte. Brukte mye tid på mye annet enn å lære å danse! Så vær forberedt på dette, hvis du skal gidde å dra til henne.. (men vi imponerte visst alle likevel med brudevalsen vår).

For å svare på spørsmålet ditt, så endte vi opp med å danse til brudevalsen i Gudfaren. (Noe vi egentlig ikke hadde tenkt til, men valget falt på det etter Bjørg Gretes påvirkning, da den sangen vi hadde tenkt å bruke, var litt krevende å danse til.)

Lykke til!

Skrevet

Det er sant - hun blandet seg i det meste. Men vi fikk gjennom våres ting likevel. Hun prøvde seg på at "Lift me" ikke var bra nok, men heldigvis var min kjære påståelig nok . og da ga hun seg faktisk.

Jeg synes hun var veldig flink å lære bort trinnene, så derfor anbefaler jeg henne tross at hun var litt mastete;o)

Hei! Angående Bjørg Grete, så hadde vi også privattime hos henne. Hun fikk oss til å greie en enkel koreografi, det er greit nok. MEN hun skulle blande seg opp i absolutt alt, og når det var noe hun var uenig i, argumenterte og argumenterte hun for at vi skulle gjøre det på HENNES måte. Brukte mye tid på mye annet enn å lære å danse! Så vær forberedt på dette, hvis du skal gidde å dra til henne.. (men vi imponerte visst alle likevel med brudevalsen vår).

For å svare på spørsmålet ditt, så endte vi opp med å danse til brudevalsen i Gudfaren. (Noe vi egentlig ikke hadde tenkt til, men valget falt på det etter Bjørg Gretes påvirkning, da den sangen vi hadde tenkt å bruke, var litt krevende å danse til.)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...